استاندار اردبیل:

مردم اردبیل با مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار و عزت کشور را تضمین کنند

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۱:۴۵
کد خبر: ۵۶۰۲۷۷
مردم اردبیل با مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار و عزت کشور را تضمین کنند
استاندار اردبیل گفت: همچون دوره‌های گذشته انتظار می‌رود مردم اردبیل با مشارکت حداکثری خود در انتخابات اقتدار و عزت کشور را تضمین کنند.

به گزارش برنا،مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در جلسه فوق‌االعاده ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: مشارکت مردم ما در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه تاثیر مستقیم و مهمی در تضمین عزت و سربلندی کشور خواهد داشت و با توجه به اهمیت این امر انتظار می‌رود مردم حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی با دعوت از مردم استان برای حضور گسترده در انتخابات بیان کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم در روز 29 اردیبهشت‌ماه در پای صندوق‌های رای، افتخار دیگری را برای منطقه رقم خواهد زد و با این حضور به همگان ثابت خواهیم کرد که در حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب همیشه در صحنه هستیم.

استاندار اردبیل با اشاره به مشارکت ارزنده مردم در دوره‌های قبلی انتخابات گفت: مشارکت مردم ما در انتخابات 29‌ اردیبهشت نیز تاثیر مهمی بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواهد داشت و این مشارکت تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دمشنان را خنثی خواهد کرد.

خدابخش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات و حضور مردم در این عرصه تصریح کرد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری هر کس که در انتخابات برگزیده شود، برنده و پیروز واقعی مردم و نظام خواهند بود و با توجه به این امر باید تلاش شود تا مردم مشارکتی همه‌جانبه در این عرصه داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در هر یک از شهرستان‌های استان اظهار کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از انتخابات در تمامی مناطق استان اردبیل انجام شده که با این امر شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و حداکثری در استان خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز