بیش از یک میلیون نفر در استان خراسان رضوی رای خود را به صندوق انداختند

۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۵:۳۰
کد خبر: ۵۶۰۶۶۶
بیش از یک میلیون نفر در استان خراسان رضوی رای خود را به صندوق انداختند
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: تاکنون یک میلیون و 64 هزار و 844 نفر از افراد واجد شرایط در این استان رای خود را به صندوق ها انداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استقبال مردم این استان از نخستین ساعات آغاز رای گیری و حضور آنان در پای صندوق های اخذ رای بی سابقه و شایسته قدردانی است.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال شاهد مشارکت گسترده و حداکثری مردم استان در این دوره از انتخابات باشیم.

وی گفت: در این دوره از انتخابات سه هزار و 898 شعبه ثابت و 675 شعبه سیار با 9 هزار و 459 صندوق در این استان برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده و مجموعه عوامل برگزاری انتخابات در هر شعبه 25 تا 30 نفر می باشند.

حسینی افزود: در تمام بخش ها از جمله امنیتی، انضباطی، برگزاری انتخابات و تامین تعرفه های مورد نیاز از زمان آغاز رای گیری تاکنون مشکلی در استان گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در هشت شهر این استان به صورت الکترونیکی برگزار می شود و به همین منظور 555 شعبه مکانیزه در این شهرها فعال و هزار و 800 صندوق برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی شهرهای دارای انتخابات الکترونیکی در استان خراسان رضوی را شهرهای سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، کاشمر،‌ چناران و تایباد ذکر کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 573 شعبه اخذ رای شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

مجموع افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات مزبور در این استان چهار میلیون و 324 هزار نفر می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز