#حماسه- ایران :

استاندار گیلان :با زبان تشکر و تقدیر به مردم عزیز گیلان ادای احترام می کنم

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۴:۱۹
کد خبر: ۵۶۱۰۴۷
استاندار گیلان :با زبان تشکر و تقدیر به مردم  عزیز گیلان ادای احترام می کنم
استاندار گیلان گفت : با زبان تشکر و تقدیر به مردم عزیز گیلان ادای احترام می کنم که با اجرای تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اقتدار ملی کشور افزودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر  محمدعلی نجفی شامگاه جمعه در گفتگوی خبری 23 اظهار کرد: بسیاری از مردم قبل از ساعت 8 صبح که شروع رای گیری بود علاقه مندانه  با شور و نشاط در شعب اخذ رای حضور داشتند .

وی افزود : این حضورآگاهانه و با درک سیاسی بالای مردم عزیز  گیلان روز ماندگار و حماسه ای دیگر را در تاریخ 29 اردیبهشت در  تاریخ گیلان ثبت کرد.

استاندار گیلان افزود : من  با زبان تشکر و تقدیر به مردم  عزیز گیلان ادای احترام می کنم که   با اجرای توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اقتدار ملی کشور افزودند.

وی با اظهار تشکر از تلاش همه بخشهای اجرایی و نظارتی نیروهای نظامی ،امنیتی ،بازرسی و رسانه ها و همه  عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات افزود: تا ساعت 23 ،  77 درصد از واجدین شرایط در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند.

استاندار گیلان افزود : رای گیری در اکثر  شعب استان همچنان انجام می شود و تا ساعت 24 ادامه دارد  و نسبت به  اخذ رای از مردم باقیمانده در شعب تا آخرین لحظه مهلت قانونی اقدام می شود.

نجفی با اظهار تشکر از حضور پرشور و حداکثری مردم گیلان در انتخابات سرنوشت ساز تصریح کرد: مردم بدانند حضور پرشورشان در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با رای بالا پشتوانه جمهوری اسلامی برای حضور مقتدرانه در منطقه وجهان  است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز