مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی:

تقدیراز حضور آگاهانه و پرشور مردم درانتخابات/این حضور عظیم نشان‌دهنده‌ی رشد فزاینده‌ی سیاسی است

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۱۹۷
تقدیراز حضور آگاهانه و پرشور مردم درانتخابات/این حضور عظیم  نشان‌دهنده‌ی رشد فزاینده‌ی سیاسی است
در پی حماسه‌ی باشکوه و تاریخی ملت در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پیامی از حضور آگاهانه و پرشور مردم به ویژه فرهنگیان شریف و پرتلاش تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خدانظر دریکوند در این پیام به  حضور حماسی و باشکوه مردم اشاره کرد و این حضور عظیم را نشان‌دهنده‌ی رشد فزاینده‌ی سیاسی و برملاکننده توطئه های افراد مغرض خواند و تأکید کرد : پیروزِ واقعی  انتخابات، ملت بزرگی است که نشان داد با  گام های  استوار و دلی سرشار از امید و ایمان مسیر عقلانیت و تدبیررامصمم تر از قبل ادامه خواهد داد .  

متن کامل پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان  به این شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم   

صحنه‌ی حماسی و پُرشور انتخابات در روز جمعه‌29 اردیبهشت ، آزمون بزرگ دیگری بود  که چهره‌ی مصمّم و امیدوار مردم ایران را در معرض نگاه جهانیان قرار داد. رشد فزاینده‌ی آگاهی و شعور سیاسی ، پافشاری بر آرمان های انقلاب و بیداری در مقابل توطئه های شوم افراد مغرض ، درس بزرگی بود  که با حضور پرشور و خیره کننده مردم  در پای صندوق‌های رأی، عقلانیت و تدبیر مردم آزاده و انقلابی را به منصه ظهور و بروز گذاشت .

خداوند متعال را شاکریم که با رای قاطع مردم شریف ایران و پیروزی مجدد دکتر روحانی ، بار دیگر نسیم امید وزیدن گرفت و  حماسه‌ی حضور خیره کننده ی  مردم   پیوند مستحکم ملت سرافراز ایران را با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  و رهبر معظم انقلاب  به رخ  بدخواهانی کشید که با صد ترفند در پی سست‌کردن اعتماد و پیوند مقدس بین مردم ودولت بودند .

این حضور آگاهانه و پرشور ، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ خردمندانه مردم  با جنگ روانی بدخواهان  به تصویر کشید و ثابت کرد که مردم قدردان  زحمات دولت در عرصه سیاست خارجی  و برداشتن تحریم های ظالمانه دشمن و طرح تحول نظام سلامت و سایر خدمات دولت هستند  و   می دانند که در صحنه های مختلف انقلاب باید چگونه تصمیم بگیرندو آینده خود را رقم بزنند .

 بار دیگر تاکید می کنم که پیروز واقعی این  انتخابات  ملت بزرگ ایران است که تاثیر تاثیر وعده های دروغین مادی  قرار نگرفت و بی ادعا پای صندوق های رای حاضر شد و باردیگر برگی زرین بر دفتر افتخارات ایران اسلامی افزود .

انتخابات با تمام شور و حرارتی که داشت به پایان رسید و رقابت های گرم  انتخاباتی جای خود را به رفاقت و همدلی داد . نباید فراموش کنیم که همه ما به دنبال سرافرازی ، اقتدار و امنیت ایران هستیم و باید با تمام توان در این مسیر خطیر گام برداریم .

در پایان از حضورحماسی مردم به ویژه  فرهنگیان شریف ودانش آموزان  عزیز  لرستانی تقدیر کرده و انتظار دارم با تاسی به منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و سرلوحه قرار دادن اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید  در  بالندگی و اعتلای  تعلیم و تربیت بیش از گذشته تلاش و جدیت کنیم.

سربلندو پیروز باشید

خدانظر دریکوند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز