پاکسازی چهره شهر مشهد از تبلیغات انتخاباتی

۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۶۱۲۷۴
پاکسازی چهره شهر مشهد از تبلیغات انتخاباتی
معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: تبلیغات انتخاباتی سطح این شهر با بکارگیری حدود چهار هزار و 425 نیروی پاکبان و خدمات شهری جمع آوری شد.

خلیل الله کاظمی افزود : برای جمع آوری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشهد تعداد سه هزار و 500 نیروی پاکبان ، 200 نفر از نیروهای رفع سد معبر و 725 نیروی فضای سبز از 12 دیشب در سطح شهر به کار گرفته شدند.

وی با اشاره به بکارگیری 154 دستگاه خودروی سبک و سنگین برای این امر ، بیان کرد : در فاصله زمانی پنج ساعته تبلیغات انتخاباتی از سطح شهر جمع آوری و نقاط مختلف پاکسازی شد.

کاظمی ادامه داد : همچنین از ابتدای فعالیتهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری تعداد 10 اکیپ جمع آوری تخلفات در اختیار فرمانداری قرار گرفت که هم زمان با تبلیغات شوراها به 30 اکیپ افزایش یافت.

معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد وظیفه این اکیپها را جمع آوری و امحاء تبلیغات خلاف قانون با دستور مقام قضائی بیان و تصریح کرد : از ابتدای انتخابات تا دیشب تعداد 60 هزار تخلف تبلیغاتی جمع آوری و امحاءشد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 573 شعبه اخذ رای استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز