فریدون خودنیا:

راه اندازی آزمایشی فاز اول نیروگاه گازی شهرستان الیگودرز

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۷:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۷۲۳
راه اندازی آزمایشی فاز اول نیروگاه گازی شهرستان الیگودرز
مدیر عامل برق لرستان گفت:خوشبختانه با توجه به اهمیت موضوع، شرکت توزیع در این راستا گامهای مؤثری برداشته و این روند کمک شایانی به تولید و انرژی در استان می نماید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان،مدیرعامل شرکت راه اندازی سومین نیروگاه گازی در استان و دومین نیروگاه طی سال جاری را نقطه عطفی در گرایش به سرمایه گذاری در این بخش دانست و گفت: خوشبختانه با توجه به اهمیت موضوع، شرکت توزیع در این راستا گامهای مؤثری برداشته و این روند کمک شایانی به تولید و انرژی در استان می نماید.

خودنیا اظهار داشت: راه اندازی آزمایشی این پروژه فرآیندی است برای اطمینان از این که تأسیسات و تجهیزات آن مطابق با اقدامات سرمایه گذار یا کارفرمای نهایی طراحی، نصب، تست،نگهداری و بهره برداری گردند.

وی جذب سرمایه گذران بخش خصوصی را بسیار مهم ارزیابی  کردو گفت: ما برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی با توجه به دستورات وزارت نیرو و شرکت توانیر تمهیدات خاصی را اندیشیده و بیشتر بوروکراسی اداری و واگذاری سهمیه احداث نیروگاه گازی را بعهده گرفته و سعی نموده که سرمایه گذاران را در خیلی موارد یاری نماییم.

مدیر عامل برق لرستان با بیان اینکه احداث نیروگاههای گازی از مصادیق بارز توسعه زیر ساخت می باشد ابراز داشت: با احداث اینگونه نیروگاه ها زمینه های پیشرفت و حرکت روبه جلو همواره میسر می گردد و بخش خصوصی که در این عرصه فعالیت می کند جهش بزرگی به سوی آبادانی وتوسعه کشور از هر حیث می باشد.

مهندس خودنیا با بیان اینکه نگاه مدیریتی به توسعه می تواند تمامی شاخص ها را مدنظر داشته و یک شمای کلی از ایجاد زیر ساخت ها برای ما تبیین نمایید،تصریح کرد: ضرورت تجهیز و تأمین اصول ساختاری برای رسیدن به اهداف کلان کشور مرهون خرد جمعی و دید کلان مدیریتی به مسائل و مصالح نظام است و در حوزه کاری ما یکی از اهداف، احداث همین نیروگاه های گازی است که با تدابیر اندیشیده شده قطار توسعه در این حوزه با سرعت بیشتری در حرکت بوده توان ما رادر مقابل بحران های احتمالی به مراتب افزایش میدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز