معاون استاندار یزد:

رقابتها را به رفاقت تبدیل کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۶۱۷۵۱
رقابتها را به رفاقت تبدیل کنیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با انتخاب رییس جمهور، باید فضای رقابت های انتخاباتی را به سمت رفاقت تغییر دهیم.

به گزارش برنا؛ محمد علی طالبی افزود: یکی از ویژگی های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوی به میدان آمدن همه سلایق سیاسی بود که برنامه های خودشان را نسبت به مسائل مختلف کشور بیان کردند.

وی تصریح کرد: این ظرفیت ارزشمندی است که چنین دیدگاههایی در معرض انتخاب مردم باشد و طبیعی است که در چنین فضایی بعضا اختلاف سلایق و دیدگاهها به تقابل هم بکشد و بعضی بداخلاقی ها هم بوجود آید.

رییس ستاد انتخابات استان یزد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها اضافه کرد: نکته مهم این است که رییس جمهور منتخب رییس جمهور همه مردم ایران است و سوگندی که وی در مجلس قرائت می کند گویای این وضع است و از این رو همه باید تلاش کنند فضای رقابتهای داخلی را به سمت رفاقت و همدلی و همراهی تغییر دهند و اجازه بدهند خواست و اراده مردم، فرصتی برای ظهور داشته باشد.

وی یادآور شد: از این جهت باید همه مخالفت ها و تضادها را کنار بگذاریم و همه کسانی که پیروز میدان انتخابات بودند هم رییس جمهور منتخب و هم هواداران آنها شرایطی فراهم کنند که مخالفان به راحتی و در فضای سالم، نقد خودشان را نسبت به برنامه ها داشته باشد.

به گفته طالبی، چنین نقدهایی که از سر دلسوزی و مبتنی بر دیدگاه های کارشناسی باشد به پیشبرد هر چه بهتر برنامه های دولت آینده کمک می کند.

وی با اشاره به برخی بد اخلاقی های سیاسی در جامعه تصریح کرد:

متاسفانه هستند افراد قلیلی که شکست، نه تنها درسی برای انها نیست بلکه از فردای پیروزی رقیب، به دنبال زمینگیر کردن رقیب و بحران آفرینی در مسیر حرکت دولت اینده هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه همه باید به این موضوع توجه داشته باشند و چنین حرکتهایی را بشناسند افزود: باید مصالح ملی و منافع عمومی بر هر چیز دیگری ترجیح داده شود.

طالبی گفت: بر همین اساس باید دست همکاری به سوی همدیگر دراز کنیم و هواداران و عامه مردم هم تشخیص بدهند که آیا چنین حرکت هایی بر اساس منافع ملی است یا منافع شخصی و جناحی.

به گفته وی در صورت تحقق این امر، حرکت های افراط گونه در کشور ما از پشتوانه مردمی و جامعه خالی می شود و چنین افرادی در پیشبرد اهداف خود موفق نخواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز