رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف امید در قزوین:

اصلاح طلبان پس از ١٤سال در شورای شهر قزوین پیروز شدند

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۶۱۷۶۱
اصلاح طلبان پس از ١٤سال در شورای شهر قزوین پیروز شدند
علی صفری در گفت و گو با برنا با اشاره به نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای شهر قزوین گفت: اصلاح طلبان پس از ١٤سال در شورای شهر قزوین پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر علی صفری رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف امید در انتخابات شورای شهر قزوین در گفت و گو با برنا گفت: با توجه به اعلام نتایج انتخابات شورای شهر قزوین، از 9کرسی شورا 6کرسی به لیست امید  اختصاص پیدا کرد.

این توفیق بزرگ در حالی بدست آمد که لیست امید یک روز پس از شروع زمان تبلیغات بسته شد.

صفری افزود: در این مدت کوتاه با تلاش ها و در سایه وحدت و همدلی همه اعضای لیست توانستیم نامزدها را به خوبی معرفی کنیم که خوشبختانه با استقبال مردم همراه شد.

دکتر صفری ادامه داد: لیست امید با شعار "قزوین را شهر زندگی می کنیم" پا به عرصه رقابت گذاشت و با کمترین هزینه در سایه حمایت همه اصلاح طلبان اعتماد مردم را جلب کرد.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر قزوین تصریح کرد: نتایج انتخابات این دوره شورای شهر نشان از بلوغ فکری و اعتقاد به برنامه گروه های سیاسی و اجتماعی برای تغییر رویکرد مدیریت شهری داشت و مردم در انبوه بنرها و تبلیغات پوسترها و تصاویر رنگارنگ به برنامه و هدف رای دادند.

صفری ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان به ویژه اعضای ستاد انتخابات شورای شهر ائتلاف امید و  هم چنین تشکر از بزرگان و شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان افزود: از امروز باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود، هم چنین اصلاح طلبان در کنار دیگر گروه ها برای ارتقای جایگاه شهر قزوین در حوزه های مختلف تلاش می کنند.

وی گفت: لیست اصلاح طلبان از جامعیت کامل برخوردار بود و برای اولین بار 3بانو با تحصیلات عالی  دانشگاهی که در لیست حاضر بودند مورد اعتماد و انتخاب مردم  قرار گرفتند.

صفری تاکید کرد: تجربه، کار آمدی به همراه تخصص و جوانگرایی خصوصیت بارز لیست امید بود و امیدواریم شاهد بهبود  محیط شهری در 4سال آینده باشیم.

وی اعلام کرد: به زودی مراسم قدردانی از  همه کسانی که برای این پیروزی تلاش کردند، برگزار می شود.

صفری در پایان ضمن تبریک به آقایان حکمت داوودی، مهندس مهدی عبدالرزاقی، مهندس سعید دقیقی و خانم دکتر زهرا یوسفی، دکتر منیره قوامی و مهدیه سادات قافله باشی برای این عزیزان  و سایر منتخبین عزیز آرزوی توفیق کرد  و از مردم فهیم قزوین که به لیست امید اعتماد کردند، تقدیر و تشکر کرد.

لیست امید

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز