دبیر هیات بسکتبال قزوین:

بسکتبال قزوین در مسابقات قهرمان کشوری حاضر می شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۹:۲۵
کد خبر: ۵۶۲۲۶۴
بسکتبال قزوین در مسابقات قهرمان کشوری حاضر می شود
دبیر هیات بسکتبال قزوین گفت: بسکتبال قزوین امسال با تمام قوا در همه رده های سنی در مسابقات قهرمان کشوری حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، امید حمیدی دبیر هیات بسکتبال قزوین در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری برنا پیرامون وضعیت این رشته در قزوین اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی بر بسکتبال قزوین حاکم است و تیم های مختلف استان امسال در رده های مختلف سنی در رقابت های قهرمان کشوری به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

حمیدی با اشاره به برگزاری کلینیک بسکتبال در قزوین خاطرنشان کرد: اولین اقدامی که در سال96 برای بسکتبال قزوین انجام دادیم برگزاری دو کلینیک با حضور محمدرضا اسلامی از مربیان کارنامه دار کشور بود که موجب پیشرفت بسکتبال قزوین شد.

وی ادامه داد: همچنین دو نفر از مربیان این استان در کلاس های مربیگری سمنان حاضر شده و موفق به ارتقای درجه شدند که می تواند در پیشبرد بسکتبال قزوین موثر باشد.

دبیر هیات بسکتبال قزوین گفت: همچنین قرعه کشی و جلسه هماهنگی لیگ بزرگسالان استان قزوین پس از اتمام ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد تا این لیگ را با نشاط زیادی در استان برگزار کنیم.

حمیدی با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: از روز یکشنبه 7خردادماه بازی های جام رمضان در رده سنی آزاد با حضور تیم های مختلف برگزار خواهد شد که می تواند شور و نشاط خاصی را میان جوانان ایجاد کند.

وی ادامه داد: تیم نوجوانان قزوین هم حدود 25روز پیش همه حریفان خود را در کاشان شکست دادند و در مرحله دوم به جمع 16تیم برتر کشور صعود کردند.

دبیر هیات بسکتبال قزوین درخصوص تیم ری را هم توضیح داد: این تیم پس از یک فصل حضور موفق در لیگ یک به دلیل مشکلات اقتصادی کنار کشید که البته مهندس کریمی اسپانسر این تیم تا لحظات آخر تلاش کرد و باید به خاطر کمک زیاد و یکسال تیمداری با همه مشکلات از ایشان تشکرکنیم.

حمیدی خاطرنشان کرد: بسکتبال قزوین سال گذشته با نام هیات بسکتبال شهرستان البرز در لیگ یک حضور داشت که بازیکنان ری را با پیراهن این تیم به میدان می رفتند و امسال هم بسکتبال قزوین از اول مرداد ماه در همه رده های سنی در مسابقات قهرمان کشوری حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: مسابقات استانی پایه ها هم از یکم تا بیستم تیرماه با همکاری هیات های شهرستانی برگزار خواهد شد تا شاهد تقویت بسکتبال قزوین در این قسمت باشیم.

دبیر هیات بسکتبال قزوین با تاکید بر وجود همدلی در این هیات اضافه کرد: در هیات بسکتبال قزوین همه برای موفقیت استان تلاش می کنند و با یکدیگر همسو و همدل هستند و به دنبال تقویت پایه های بسکتبال قزوین هستیم که در این زمینه مسابقات استانی را به صورت منظم برگزار خواهیم کرد که برای تحقق این امر به دنبال جذب اسپانسر در همه رده های سنی هستیم.

حمیدی با بیان اینکه هیات های شهرستانی همکاری خوبی با ما دارند خاطر نشان کرد: علیرغم همه مشکلات اقتصادی شاهد رشد بسکتبال در شهرستان های استان به موازات قزوین هستیم که جای تشکر و قدردانی از متولیان امر دارد.

وی درخصوص وضعیت بسکتبال بانوان در قزوین توضیح داد: تیم های بانوان قزوین سال95 در تمام رده های سنی جزو 4تیم برتر شناخته شدند و بانوان بسکتبالیست این استان در دو رده سنی مینی و نوجوانان نیز نایب قهرمان شدند و در رده سنی جوانان هم تیم قزوین شوم شد که همه این دستاوردها را مدیون تلاش خانم حسن نایبی، نایب رییس بانوان هیات بسکتبال قزوین هستیم کمک زیادی به ما کردند.

دبیر هیات بسکتبال قزوین به حضور بسکتبالیست های قزوین در تیم های ملی رده های سنی مختلف هم اشاره کرد و گفت: هم اکنون امیررضا شه روش ملی پوش تیم ملی جوانان خود را برای اعزام به مسابقات جام جهانی با این تیم آماده می کند و آرین رحمانی و مهدی یعقوبی نیز تا پایان در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور داشتند و محمدحسین لشگری و پارسا معینی نیز به اردوی آخر تیم ملی جوانان دعوت شده بودند.

حمیدی در خاتمه از شرکت سرجیو(روغن زیتون) به دلیل تقبل همه هزینه های تیمداری بسکتبال قزوین در رده سنی پایه تقدیر و تشکرکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز