"عزیزپور"درجمع خبرنگاران :

تعیین تکلیف تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌ تمام لرستان در دولت دوازدهم

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۷:۱۰
کد خبر: ۵۶۲۷۶۵
تعیین تکلیف تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌ تمام  لرستان در دولت دوازدهم
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به خبرنگاران گفت:‌ در دولت دوازدهم تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان را تعیین تکلیف می کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان،علی یاور عزیزپور‌با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در استان، اظهار کرد: در ادامه برنامه های توسعه ایی ورزش در لرستان قصد داریم تمام اماکن ورزشی استان رابرحسب ضرورت ها و اولویت ها بهسازی کنیم.

وی افزود: تعدادزیادی از اماکن ورزشی را در طی 2 سال گذشته انجام دادیم وهدف ما این است که طی سه سال آینده نیز تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان را تعیین تکلیف کنیم و حتی الامکان هیچ پروژه نیمه‌تمامی در لرستان باقی نماند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: به دنبال ایجاد بخش اقتصادی در ورزش لرستان هستیم تا ورزش استان روی پای خود بایستد. ورزش لرستان باید وارد عرصه جدیدی شود و ما با برنامه به دنبال هدفگذاری برای رقابت‌های بزرگی همچون المپیک، آسیایی و جهانی هستیم تا بتوانیم قهرمانان زیادی در این عرصه تحویل جامعه ورزش دهیم.

وی با بیان این‌‌که آینده ورزش لرستان را بسیار خوب و روشن می‌بینم، گفت: به دنبال توسعه ورزش در ابعاد همگانی و حرفه‌ای هستیم و برای رسیدن به این مهم، نیاز به حمایت تمام دستگاه‌های موجود در استان داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز