سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری طرح نقشه راه توسعه اشتغال پایدار دانش آموختگان دانشگاهی استان

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۴:۵۷
کد خبر: ۵۶۲۷۷۴
برگزاری طرح نقشه راه توسعه اشتغال پایدار دانش آموختگان دانشگاهی استان
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی از برگزاری جلسه طرح نقشه راه توسعه اشتغال پایدار دانش آموختگان دانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، شکوه میرشاهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در جهت افزایش نرخ اشتغال در استان در سال جاری که حدود 21 هزار شغل جدید را در برمی‌گیرد دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری به عنوان متولی و دستگاه ناظر در این زمینه توجه ویژه‌ای به اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی داشته است.

وی افزود: در همین راستا با همکاری جهاد دانشگاهی استان طرحی با عنوان "نقشه راه توسعه اشتغال پایدار دانش‌آموختگان دانشگاهی" تهیه شده است که در جهت اجرایی نمودن این طرح جلساتی به طور منظم با دستگاه‌های متولی برگزار خواهد شد.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: در مورخ 96.2.26 اولین جلسه‌ در این زمینه با حضور نمایندگانی از جهاد دانشگاهی، دانشگاه فردوسی، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری تشکیل شده و مصوبات خوبی در زمینه ساماندهی اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی اتخاذ شد.

میر شاهی تصریح کرد: ایجاد مرکز رشد علوم انسانی به همت دانشگاه فردوسی جهت اشتغال فارغ‌التحصیلان این حوزه ، همچنین تشکیل کمیته تخصصی اشتغال در رسته فناوری اطلاعات ذیل کارگروه اشتغال استان در حوزه رشته‌های فنی و مهندسی از اقدامات انجام شده در این راستاست.

وی خاطر نشان کرد: دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، آمادگی استفاده از نظریات و پیشنهادات تمامی دانش ‌آموختگان، کارآفرینان، اساتید و فعالین حوزه کسب و کارهای نوین در جهت سرعت بخشی و عملیاتی کردن برنامه‌های خود در خصوص اشتغال فارغ‌ التحصیلان می باشد.

 

نظر شما