مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

آتش‌نشانان قزوین در ۲۵۰عملیات حضور یافتند

۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۸:۰۱
کد خبر: ۵۶۲۸۸۲
آتش‌نشانان قزوین در ۲۵۰عملیات حضور یافتند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش نشانان قزوین در اردیبهشت ماه امسال در 250عملیات مختلف امداد و نجات و اطفای حریق حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهارکرد: طی اردیبهشت ماه امسال آتش نشانان قزوین در 250عملیات مختلف امداد و نجات و اطفای حریق حضور یافته و نسبت به نجات جان افراد در معرض خطر اقدام کردند.

ذوالقدر افزود: تماس‎های مردمی با سامانه 125آتش نشانی قزوین در اردیبهشت ماه سال1396، آتش نشانان را به 250عملیات مختلف امداد و نجات و اطفای حریق رهسپار کرد که آنها با اقدام سریع و اعزام به موقع خطر را رفع و محل را ایمن سازی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: عملیات‌ های انجام شده در این مدت مربوط به تصادف یا واژگونی خودرو 13مورد، حریق منزل مسکونی و مغازه 22مورد، حریق خودرو 11مورد، حریق شرکت 3مورد، افکن زمین و ریزش چاه 15مورد، محبوس شدن داخل آسانسور 39مورد، محبوس شدن داخل منزل مسکونی 16مورد، مشاهده و گیرکردن حیوانات وحشی 40مورد ، آتش سوزی سطل زباله ضایعات و علف های هرز 27مورد، 7مورد خارج کردن حلقه انگشتری و 57مورد حوادث دیگر بوده  که آتش‌نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به کاهش خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه گستره فعالیت‌های این سازمان صرفاً مهار آتش سوزی نمی باشد، تصریح کرد: آتش‌نشانان ایستگاه‌ های 8گانه قزوین به تمامی حوادث امداد و نجات و اطفای حریق در حوزه شهری و حتی در بعضی موارد به واسطه درخواست کمک از شهرهای استان درحوزه برون شهری نیز خدمت رسانی می کنند. 

در پایان این مقام مسوول رعایت توصیه های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث موثر دانست و تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم از اشغال کردن بی مورد شماره تلفن 125آتش نشانی به طور جدی خودداری کرده و در زمان وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی، با این شماره سازمان آتش نشانی تماس حاصل کنند.

ذوالقدر از  رانندگان و همه شهروندان درخواست کرد در موقع بروز حادثه و شنیدن صدای آژیر خودروهای آتش نشانی، بلافاصله با بازکردن مسیر نسبت به تسریع در عملیات اطفای حریق با ماموران این سازمان همکاری کرده و از تجمع بی مورد در محل وقوع حادثه به طور جدی خودداری کنند.

آتش نشانی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز