دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین:

روابط عمومی ها زمینه پاسخگویی مدیران را فراهم کرده اند

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۶۳۲۴۳
روابط عمومی ها زمینه پاسخگویی مدیران را فراهم کرده اند
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: روابط عمومی ها با تلاش شبانه روزی خود در عرصه اطلاع رسانی زمینه پاسخگویی مدیران و تکریم ارباب رجوع را فراهم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، نصرت الله علیرضایی دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین در جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید، شفافیت، احساس مسوولیت پذیری و پاسخگویی مدیران است اظهار کرد: روابط عمومی ها با تلاش شبانه روزی در عرصه اطلاع رسانی به خوبی نقش خود را در زمینه پاسخگویی مدیران و تکریم ارباب رجوع ایفا کرده اند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: باید به جایی برسیم که اطلاع رسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم و افکار عمومی به عنوان نماد حقوق شهروندی نهادینه شود و همه خود را ملزم به رعایت آن بدانند که در این مسیر روابط عمومی ها نقش کلیدی دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: عصر جدید جهان دیگری است که به سرعت در عرصه اطلاع رسانی حرکت می کند و سرعت کار بسیار بالاست و اگر بخواهیم در این زمینه عقب نمانیم باید به علم روز مجهز شویم.

وی اضافه کرد: از میان ۱۳۵روابط عمومی دستگاه های اجرایی با حضور ۲۲روابط عمومی توانستیم شورای روابط عمومی ها را تشکیل دهیم و مدیران را وارد حوزه اطلاع رسانی کنیم و امروز اتاق مدیران در حال شیشه ای و شفاف شدن است.

علیرضایی تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تکریم خبرنگار واقعی است و با این رویکرد هیچ رسانه ای نباید به دادگاه برود تا تکریم حقوق شهروندی محقق شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته از دکتر همتی به عنوان استاندار حامی روابط عمومی ها در سطح کشور تجلیل شد و با این پشتوانه ما نیز تلاش کردیم با برگزاری همایش از فعالان عرصه روابط عمومی تقدیر کنیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته طرح ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی و مسوولان روابط عمومی ها در دستور کار قرار گرفت و شاخص های ارزیابی در ۴محور مشخص شد و مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضایی گفت: خودارزیابی مدیران، ارزیابی خانه مطبوعات، ارایه مستندات و ارزیابی استاندار  از محورهای انتخاب این جشنواره بود تا بتوانیم مدیران توانمند را معرفی کنیم.

وی اظهارکرد: وجود ۱۲۹رسانه گروهی و ۱۳۵روابط عمومی در قزوین از ظرفیت های بسیار خوبی است که اهمیت فعالیت روابط عمومی ها را دوچندان می کند و با بررسی نشست های خبری، دعوت و تجلیل از رسانه ها، برگزاری گفتگو و تولید به رسانه ها توجه شده است.

علیرضایی یادآور شد: براساس ارزیابی انجام شده 64درصد مدیران دستگاه های اجرایی از وضعیت و امکانات روابط عمومی ها رضایت بالایی دارند و ۹درصد آن را ضعیف دانسته اند.

وی اضافه کرد: همچنین براساس نظر خانه مطبوعات استان قزوین، نمره تعامل دستگاه های فرهنگی و اجتماعی با رسانه ها68، دستگاه های عمرانی و خدمات شهری۶۰ و دستگاه های امور اقتصادی۵۴ از 100 می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز