مدیر کل امور روستایی استانداری کرمانشاه درگردهمایی دهیاران وشوراهای اسلامی جوانرود:

در دولت تدبیر وامید تحول بزرگی در حوزه روستاها انجام شده است

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۰:۴۴
کد خبر: ۵۶۳۲۹۹
گردهمایی دهیاران وشوراهای اسلامی بخش مرکزی و کلاشی جوانرود با حضور معاون امورروستایی استانداری کرمانشاه وبخشداران بخش مرکزی وکلاشی این شهرستان برگزارشد.
به گزارش خبرگزاری برنا، مدیر کل امور روستایی استانداری کرمانشاه با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت : در دولت تدبیر وامید تحول بزرگی در حوزه روستاها انجام شده است.


امیر ظهرابی به اعتبارات ارزش افزوده اشاره کردوافزود: از ابتدای سال 95 تاکنون 170 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به تناسب جمعیت روستاها در چند مرحله به حساب دهیارها ی استان کرمانشاه وارز شده است.

وی اظهارداشت : از محل فروش نفت نیز یکهزارو 870 تن آسفالت به 45 روستای استان تخصیص پیدا کرده است.  ظهرابی از افزایش اعتبارات به بخش روستایی خبرداد ویادآورشد: امیدواریم این اعتبارات با توان بیشتردهیاران به نحوماسبت تری در روستاها هزینه شود.

بخشدارمرکزی جوانرود نیز از حضور پر شور مردم در انتخابات قدرانی کرد وگفت: مردم با این شعور سیاسی نشان دادند به مسائل کشور بی تفاوت نیستندوقطعا این انتخاب وحضور تاثیر گذارخواهدبود. 

فرزادپرگر افزود: با همت دهیاران سال گذشته اتفاقات خوبی علیرغم کمبوداعتبارات پروژ های خوبی در روستاها این شهرستان به سرانجام رسیده است که نوید بخش روزهای خوبی برای روستاها خواهدبود. وی اظهارداشت : دیوارکشی ، احداث پل ، هدایت آبهای سطحی ، احداث پارک و... ازجمله این پروژه ها است.


بخشدار کلاشی جوانرود هم با تقدیر از حضور پرشور مردم درانتخابات گفت: مردم با این حضور شوروشعورسیاسی و اتحادوانسجام خودرا به جهانیان نشان دادند. نامدارحسینی به فعالیت های انجام گرفته در روستاهای بخش کلاشی اشاره کردوافزود: سال گذشته نزدیک با همت دهیاران ومشارکت مردم نزدیک به 10 میلیارد ریال در حوزه عمرانی روستا ها ی این بخش هزینه شده است . وی اظهارداشت : دفع آبهای سطحی ، احداث پارک ، احداث پل ، دیوارکشی و... بخشی ازاین پروژها است.


 

تصاویر

 

 

 

 

 

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز