به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۶:۲۸
کد خبر: ۵۶۳۳۴۸
برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر
مسئول کمیته همگانی و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهر یاسوج بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;مسئول کمیته همگانی و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه سواری در شهر یاسوج بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

رضا حسینی با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :

این همایش روز جمعه ۵ خرداد ماه ساعت از ساعت 17 از پارک مهرورزی به سمت فلکه امام حسین و در نهایت تا پیست دوچرخه سواری برگزار خواهد شد .

مسئول همگانی و روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان ادامه داد:

این همایش با همکاری معاونت بهداشتی، هیئت همگانی و هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد.

رضاحسینی با بیان اینکه این همایش با هدف گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری و حفظ سلامت شهروندان به عنوان عنصر تحول و ارتقاء در جامعه برگزار خواهد شد، از تمامی نونهالان، نوجوانان، جوانان و افراد میانسال و حتی سالخورده دعوت کرد  در این همایش که نشان از شور و نشاط اجتماعی است حضور بهم رسانند.

وی هدف از برگزاری این نوع همایش ها را توسعه ورزش دوچرخه سواری به صورت همگانی و گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین احاد مردم جامعه را از اهداف مهم هیئت دوچرخه سواری ذکر کرد .

همایش دوچرخه سواری گرامیداشت سوم خرداد روز جمعه 5 خرداد ماه از پارک مهرورزی به سمت فلکه امام حسین (استانداری) و در ادامه پیست دوچرخه سواری برگزار خواهد شد.

رضاحسینی در پایان افزود:در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز