جانشین فرمانده حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

آزادی خرمشهر درس مقاومت امروز ما دربرابر مستکبران است

۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۷:۵۰
کد خبر: ۵۶۳۴۰۴
آزادی خرمشهر درس مقاومت امروز ما دربرابر مستکبران است
حبیب‎الله توکلی وحدت بین سپاه و ارتش را از دستاوردهای آزادی خرمشهر دانست و گفت: آزادی خرمشهر درس مقاومت امروز ما در برابر مستکبران است و باید از این واقعیت الگو بگیریم تا بتوانیم در برابر زورگویان مقاومت کرده و به پیروزی برسیم

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حبیب‎الله توکلی، جانشین فرمانده حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز، سوم خرداد در مراسم گرامیداشت سوم خرداد با اشاره به حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، گفت: این رخداد بزرگ نمادی از پایداری ایرانیان به ارزش‌های انقلاب و نظام است.

وی تصریح کرد: این حضور رساتر از همیشه لبیک امت به مقام معظم رهبری بوده و بار دیگر جبهه قسم خورده اسلام را مأیوس و اقتدار به رخ جهانیان نشان داده است.

توکلی افزود: این مشارکت مقبولیت نظام اسلامی، وحدت ایرانیان و اقتدار کشور را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

وی با اشاره به این‌که برنده اصلی انتخابات ملت شریف ایران و بازنده حقیقی آن دشمنان قسم‌خورده این نظام‌اند،اظهارداشت: اکنون که انتخابات انجام شده زمان وعده‌ها به پایان رسیده و باید الگوی اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و اشتغال و رسیدگی به مستضعفان در اولویت کاری قرار گیرد.

توکلی  با گرامیداشت سوم خرداد و اشاره به عملیات حاج‌عمران، تاکیدکرد: ایجاد یک قدرت نظامی جدید و مناسب، استفاده از قوای جمهوری اسلامی در طرح‌ریزی عملیات‌های گوناگون، تعیین راهبرد جنگ تا پیروزی و اراده سیاسی حضرت امام منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی اضافه کرد: فتح خرمشهر مشخص کرد که ایران در هر جنگی با تاکتیک خاص در برابر دشمن می‌ایستد؛ وحدت بین سپاه و ارتش از دستاوردهای آزادی خرمشهر بود.

توکلی  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سوم خرداد ماه سال گذشته در دانشگاه امام حسین(ع)، اظهارکرد: برای جامه عمل پوشیدن به این فرمایشات رهبری باید همیشه آماده باشیم.

وی گفت: آزادی خرمشهر درس مقاومت امروز ما دربرابر مستکبران است و باید از این واقعیت الگو بگیریم تا بتوانیم در برابر زورگویان مقاومت کرده و به پیروزی برسیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز