روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه :

احتمال تخریب های جهتدار موسسه اعتباری توسعه/برخی که اختشاش کردند هیچگونه سپرده ای در موسسه ندارند

۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۹:۴۹
کد خبر: ۵۶۴۰۵۲
احتمال تخریب های جهتدار موسسه اعتباری توسعه/برخی که اختشاش کردند هیچگونه سپرده ای در موسسه ندارند
روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه اعلام کرد احتمال تخریب های جهتدار موسسه اعتباری توسعه و برخی که اختشاش کردند هیچگونه سپرده ای در موسسه ندارند.

به گزارش  خبرگزاری برنا لرستان به نقل ازروابط عمومی موسسه اعتباری توسعه طی اغتشاشاتی که روز چهارشنبه جلوی شعبه بروجرد این موسسه به عمل آمده، 4 نفر از اغتشاش گران که اقدام به جوسازی و شکستن شیشه های شعبه نموده بودند، توسط نیروی انتظامی بازداشت و تحویل نیروهای اطلاعات شدند.

طی بازجویی های به عمل آمده از این افراد مشخص شده است که این 4 نفر هیچ گونه حساب و یا سپرده ای در تعاونی وحدت نداشته اند و صرفا به جهت ایجاد اغتشاش و حاشیه و درگیری برای تعاونی وحدت دست به این اقدامات زده اند!

این افراد جهت روشن شدن انگیزه و هدفشان  کماکان بازداشت و تحت بازجویی هستند.

همچنین یک منبع موثق به خبرنگار  اطلاع داد  3 نفر که در شعب مختلف موسسه توسعه در خوزستان اقدام به ایجاد اغتشاش کرده اند، پس از دستگیری مشخص شده سپرده ای در این موسسه نداشته و اکنون جهت بازجویی و مشخص شدن هدفشان در اختیار مقامات امنیتی قرار گرفته اند.

به دنبال مشکلاتی که اخیرا در شعب لرستان این موسسه روی داد، برخی سپرده گذاران لرستانی جهت دریافت سپرده خود به شعب شهرهای استان های همجوار نظیر نهاوند در همدان یا شوش در خوزستان مراجعه کرده بودند که به دلیل ممانعت مسوولان این شعب در پرداخت پول به سپرده گذاران استان همجوار، مشکلاتی نیز برای شعب این شهرها ایجاد شده بود.

بر اساس اطلاعیه ای که جلوی شعب موسسه توسعه (آرمان/وحدت/فردوسی) نصب شده است، قرار است سپرده گذاران از یکشنبه 7 خرداد 1396 در شعب استان لرستان پول خود را دریافت کنند و بدین منظور موسسه اقدام به تامین نقدینگی برای روز یکشنبه  تا پایان هفته کرده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه توسعه، میزان طلب موسسه از وام های پرداختی در لرستان حدود هزار میلیارد تومان است که در صورت اخلال در کار شعب، قادر به وصول آنها نخواهند شد.

به جاست سپرده گذاران محترم طی روزهای وعده داده شده و پس از آن با کارکنان شعب همکاری لازم را داشته و از ایجاد بی نظمی جلوگیری نمایند تا مشکل به وجود آمده ظرف هفته آتی حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز