حمزه لوی:

پرداخت ماهانه ٥٠ میلیارد تومان مستمری ازطرف تامین اجتماعی لرستان

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۶۴۳۲۹
پرداخت ماهانه  ٥٠ میلیارد تومان  مستمری ازطرف تامین اجتماعی لرستان
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت:ماهانه قریب به ٥٠ میلیارد تومان صرف پرداخت مستمری به بازنشستگان،بازماندگان و از کار افتاده های تأمین اجتماعی در استان می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان در نشست با رابطین شعب تأمین اجتماعی استان با اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و همچنین نماینده هیات های حل اختلاف استان با اشاره به اهمیت آراء ماده ١٤٨ قانون کار گفت:این صندوق و این سفره متعلق به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه یعنی بیمه شدگان و مستمری بگیران است .

شهناز حمزه لوی افزود:باید در صیانت از منابع این صندوق از طریق رعایت قوانین من جمله اجرای دقیق ماده ١٤٨ قانون کار که می تواند منجر به بازنشستگی و برقراری بیمه بیکاری برای بیمه شدگان و صرف هزینه های چشمگیر برای سازمان می شود کوشا باشیم.

وی تصریح کرد:ماده ١٤٨قانون کار از مواد تأثیرگذار و مهم قانون کار است و آراء مربوط به آن با میزان مصارف سازمان رابطه مستقیمی دارد لذا ضمن احترام به حقوق بیمه شدگان ناشی از آراء ماده مذکور،می طلبد تا تصمیم گیران در اتخاذ تصمیمات و صدور آراء جدیت و دقت لازم را داشته باشند.

حمزه لوی یادآورشد:ماهانه قریب به ٥٠ میلیارد تومان صرف پرداخت مستمری به بازنشستگان،بازماندگان و از کار افتاده های تأمین اجتماعی در استان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز