رئیس هیأت نابینایان خراسان‌ رضوی خبر داد

خوابگاه هیأت نابینایان خراسان‌رضوی امسال احداث می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۶۴۳۹۳
خوابگاه هیأت نابینایان خراسان‌رضوی امسال احداث می‌شود
رئیس هیأت نابینایان خراسان رضوی گفت: ساخت خوابگاه نابینایان خراسان‌رضوی را در سال ۹۶ آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،محمود باقرزاده اظهار کرد: هر هیأتی در سال جدید به دنبال حفظ موقعیت خود در گذشته بوده و به دنبال این موضوع است که جایگاه خود نسب به قبل ارتقا داده یا حفظ کند.

وی افزود: نتایج رتبه‌بندی هیئت‌های نابینایان کشور در سال ۹۵ هنوز اعلام نشده اما هیأت نابینایان استان در سال ۹۴ رتبه نخست را بین هیأت‌های کشور کسب کرد و تلاش ما در سال کسب رتبه نخست و یا حداقل رتبه دوم یا سومی است.

رئیس هیأت نابینایان خراسان رضوی گفت: با اعتماد به جوانان در سال گذشته نتایج خوبی را در استان کسب کردیم و تیم‌های استان را با حضور جوانان به مسابقات اعزام کردیم و موفق به کسب ۲۱ نشان طلا، ۲۱ نقره و ۱۳ برنز شدیم.

باقرزاده در ارتباط با ساخت خوابگاه نابینایان استان، خاطرنشان کرد: کار قانونی ساخت مجموعه رو به پایان و امروز با مهندس ناظر هماهنگی لازم را انجام خواهیم داد و با صرفه‌جویی‌های انجام شده توسط هیأت ساخت این مجموعه را آغاز کنیم و سپس با خیرین همکاری‌های لازم را انجام دادیم تا ما در ساخت این مجموعه یاری کنند.

وی یادآور شد: بعد از ماه رمضان کلنگ ساخت این مجموعه را خواهیم زد. این خوابگاه در چهار طبقه و به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع خواهد بود. پیش‌بینی ما این است که در سال جاری بین ۵۰ تا ۶۰ درصد این پروژه پیشرفت پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز