پس از گذشت ۳۱سال؛

پیکر مطهر شهید علی محمد رضایی تفحص شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۶۴۵۳۲
پیکر مطهر شهید علی محمد رضایی تفحص شد
پس از گذشت 31سال، پیکر مطهر شهید "علی محمد رضایی" که در عملیات کربلای4 مفقود شده بود، در خاک عراق تفحص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، پس از گذشت 31سال، پیکر مطهر شهید "علی محمد رضایی" که در عملیات کربلای 4مفقود شده بود، از میان باتلاق‌ های جزیره‌ ام‌ الرصاص عراق به همراه یکصد و 35 شهید دیگر تفحص و از مرز آبی اروند، وارد میهن اسلامی شد.

جانباز شهید علی‌ محمد رضایی یکم شهریور1345، در شهر شال از توابع شهرستان بویین‌ زهرا استان قزوین متولد و در زمستان1363 در یک عملیات شناسایی در منطقه مریوان یک پای خود را از دست داد و به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

وی مجددا به همراه برادر خود حاج حمید محمد رضایی که آن زمان نوجوانی 14ساله بود به جبهه رفت تا اینکه در چهارم دی ۱۳۶۵ با وجود جانبازی و داشتن یک پای مصنوعی در خط مقدم عملیات کربلای4 حضور یافت و در جزیره ام‌الرصاص عراق شهید و مفقود الاثر شد که 31سال اثری از پیکر مطهرش به دست نیامده بود.

همچنین مجاهد مدافع حرم حاج حمید محمد رضایی برادر این شهید بزرگوار نیز از دو سال پیش بر اثر درگیری با تکفیری‌ ها در سوریه جاوید الاثر شده و تاکنون اثری از پیکر وی به دست نیامده است.

اکنون اقدامات لازم برای انتقال پیکر مطهر شهید علی‌ محمد رضایی به قزوین در حال انجام است و زمان تشییع و تدفین این شهید بزرگوار متعاقباً اعلام می‌ شود.

نظر شما
نظرات
Aa
|
-
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
شهدا همیشه در قلب ما جا دارند و ما شرمنده انها باقی خواهیم ماند و انقدر بزرگ هستند که ما را شرمنده خود کنند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز