رئیس هیات دوومیدانی استان مرکزی :

مرحله اول چهاردهمین دوره مسابقات دوومیدانی باشگاههای استان مرکزی در خمین برگزارشد

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۲:۰۰
کد خبر: ۵۶۴۹۵۶
مرحله اول چهاردهمین دوره مسابقات دوومیدانی باشگاههای استان مرکزی در خمین برگزارشد
رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی نتایج مرحله اول از چهاردهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی باشگاه‌های استان مرکزی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی : مجید فروتن نیا  با اشاره به برگزاری مرحله اول از  چهاردهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی باشگاه‌های استان مرکزی اظهار کرد: در این دوره رقابت‌ها که با شرکت 68 نفر در مجموعه ورزشی شهید مطهری خمین برگزار شد تیم‌های اراک، ساوه، خمین، شازند، کمیجان، زرندیه و قورچی باشی شرکت داشتند که در پایان درمجموع خمین به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های اراک و کمیجان نیز دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: در ماده 5000 متر رحیم رستگاری و سروش کاظمی از خمین اول و دوم شدند و عمار تنها از زرندیه سوم شد.

فروتن نیا اضافه کرد: در ماده پیاده‌روی 3000 متر امیرحسین پناهی از خمین اول شد و در ماده 800 متر نیز علی سعادت مهر از اراک، امیرحسین ده حقی از اراک و سید حسین هاشمی از خمین در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

‌رئیس هیأت دوومیدانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب وزنه محمدرضا بهروزی و محسن میرزایی از خمین اول و دوم شدند و سجاد کریمی از شازند در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: در ماده 200 متر هاشم یادگاری از خمین، حسین سلطانی از اراک و عرفان حبیبی از قورچی باشی و در ماده 400 متر نیز امیر فاضلی نسب از خمین، صالح احدی از اراک و امیرحسین ده حقی از اراک به ترتیب اول تا سوم شدند.

فروتن نیا تصریح کرد: در دوی 100 متر نیز هاشم یادگاری از خمین اول شد و محسن بیات از اراک و محمدرضا بهروزی از خمین در جای دوم و سوم ایستادند، ضمن اینکه در ماده 4 در 100 متر تیم‌های خمین، اراک و کمیجان اول تا سوم شدند.

رئیس هیأت دوومیدانی در ارتباط با نتایج بخش پرتاب دیسک نیز گفت: حسین رسولی از کمیجان، مصطفی رحیمی از کمیجان و پارسا ترابی از اراک نفراتی هستند که در این ماده حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

فروتن نیا در پایان تصریح کرد: چهاردهمین دوره مسابقات دوومیدانی باشگاههای استان مرکزی طی سه مرحله برگزار خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز