توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛

از دست اندرکاران ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی تجلیل شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۲:۴۳
کد خبر: ۵۶۵۰۲۱
از دست اندرکاران ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی تجلیل شد
مراسم تجلیل از دست اندرکاران ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز با حضور جمعی از اعضای شورای شهر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، با توجه به برگزاری ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز در ایام نوروز طی مراسمی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از عوامل و دست اندرکاران این جشنواره که در برگزاری موفق آن نقش داشتند تقدیر شد.

سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برگزاری جشنواره ملی بازی و اسباب بازی با شهرداری قزوین همکاری داشتند و اگر همراهی و همدلی این افراد نبود موفقیت امروز کسب نمی شد.

وزیری نژاد اظهار کرد: 150هزار نفر از ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز بازدید کردند که این مهم در سایه همفکری و همیاری همراهان و برنامه ریزی های مناسب صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز با جلب درصد بالایی از رضایت مردم و بازدید کنندگان موجب تقویت نشاط فضای استان و معرفی قزوین شد.

وزیری نژاد افزود: جذب گردشگر و معرفی ظرفیت های قزوین در سطح ملی یکی از دستاورد های مهم این جشنواره بود و بر اساس آمار ستاد اسکان نوروزی، آمار گردشگران نوروزی در سال96، 20درصد افزایش داشته که این نتیجه اقدامات خوب مجموعه مدیریت شهری است.

این مسوول خاطر نشان کرد: به منظور معرفی ظرفیت‌ ها و جاذبه‌ های گردشگری قزوین کمپین «مقصد؛ قزوین» از سوی شهرداری قزوین راه‌اندازی شد که نصب 110بیلبورد تبلیغاتی در تهران، کرج و اتوبان ‌ها منتهی به قزوین به منظور دعوت از مردم برای بازدید از شهر تاریخی قزوین از جمله اقدامات این کمپین  بود که به طور قطع نقش موثری در جذب گردشگر داشت.

وزیری نژاد افزود: ساخت ویدیو کلیپ «هفت اثر، هفت هنرمند» به منظور معرفی شهر تاریخی قزوین در سطح ملی از دیگر اقدامات کمپین «مقصد؛ قزوین» بود و این ویدیو کلیپ بر روی اکثر سایت های پر بازدید ملی بار گذاری شد که  بیش از 10میلیون بازدید کننده داشته است.

وی ساخت کلیپ زیبای علیرضا قربانی در بنای تاریخی سعدالسلطنه و اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی، برگزاری دومین جشنواره ملی عکس قزوین با حضور 63عکاس از 23استان کشور و ارایه تسهیلات حمل و نقل رایگان قزوین گردی برای مسافران نوروزی را از دیگر اقدامات کمپین «مقصد؛ قزوین» برشمرد.

این مسوول از همراهان ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز خواست تا تجربیات و ایده های خود را جهت رشد و بالندگی بیشتر قزوین به مجموعه مدیریت شهری ارایه دهند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه هایی نظیر جشنواره بازی و اسباب بازی و جشنواره روز قزوین نقش موثری در ارتقای جایگاه قزوین در سطح ملیدارد و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی در سایه همدلی، همفکری و همراهی تمامی مسوولان استانی و شهروندان کهن شهر تاریخی قزوین را روز های پرشکوه گذشته برگردانیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین افزود: جشنواره بازی و اسباب بازی امروزه تبدیل به یک برند برای شهر قزوین شده است که با تلاش شورای شهر، شهرداری قزوین و همراهی شما به این مرحله رسیدیم و امیدواریم شورای شهر جدید نیز در جهت حفظ این برند تلاش کند و گام های مثبتی در این مسیر بردارد.

وزیری نژاد با بیان این مطلب که جذب سرمایه گذار در سایه جذب گردشگر اتفاق می افتد، گفت: سرمایه گذار زمانی ورود پیدا می کند که گردشگر وارد شهر قزوین شود که با ورود گردشگر به شهر نیازمند ساخت هتل و رستوران های شیک و مکان های تفریحی می شویم.

وی اظهار کرد: زمانی که سرمایه گذار جذب شهر قزوین و حوزه سخت افزاری به بخش خصوصی واگذار شود، شهرداری نیز در حوزه نرم افزاری بیش از پیش به بحث تعمیر و مرمت آثار تاریخی خواهد پرداخت.

این مسوول اظهار امیدواری کرد با همیاری و همکاری تمامی مسوولان و شهروندان قزوین تا 10سال آینده جزو 10شهر برتر کشور باشد.

در پایان از همراهان ششمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز با اهدای لوح تقدیر و جوایزی  تجلیل شد.

فرهنگی ورزشی1 (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز