رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش ۱۴۷ درصدی اعتبارات استان در سال جاری

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۸:۲۸
کد خبر: ۵۶۵۱۲۵
افزایش ۱۴۷ درصدی اعتبارات استان در سال جاری
اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 147 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در جلسه با فرمانداران و بخشداران استان در یاسوج با اعلام این خبر گفت: اعتبارات استان در سال گذشته 179 میلیارد تومان بود که این اعتبار در سال جاری به حدود 443 میلیارد تومان افزایش یافته است.افزایش 147 درصدی اعتبارات استان در سال جاری

نوروزی افزود: از این مبلغ 180 میلیارد تومان از محل اعتبارات یک سوم و دو سوم نفت ،104 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل ارتقاء شاخصهای توسعه اقتصادی ،120 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای استانی،20 میلیارد و 700 میلیون تومان آن از محل موضوع 27 درصد ردیف مالیات بر ارزش افزوده و 16 میلیارد و 800 میلیون تومان آن از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشوری است.

وی گفت: اضافه شدن دو ردیف اعتباری ارتقاء شاخصهای توسعه اقتصادی و مالیات بر ارزش افزوده استان از جمله علتهای افزایش بودجه امسال استان است.

نوروزی با بیان اینکه از مجموع 180 میلیارد تومان سر جمع اعتبارات نفت استان 113 میلیارد تومان آن از محل یک سوم نفت مربوط به دو شهرستان گچساران و بهمئی است افزود: بقیه اعتبارات دو سوم نفت در بین سایر شهرستانها و بر اساس میزان جمعیت و شاخصهای محرومیت توزیع می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به اینکه اعتبار ردیف ارتقاء شاخصهای توسعه اقتصادی استان تنها در جهت حمایت از ورزش استان اختصاص یافته است ادامه داد: اعتبارات امسال،31 اردیبهشت ماه به استان ابلاغ شد که تا 17 خرداد ماه با تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان این اعتبار توزیع میشود.

نوروزی افزود: علاوه بر این اعتبار قرار است از محل قانون استفاده متوازن از امکانات دیگر یا همان ماده 180 قدیم 340 میلیارد تومان اعتبار دیگر در آینده نزدیک به استان ابلاغ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز