مسئول کمیته فوتسال کارکنان هیئت ورزش های همگانی استان

قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان ادارات جام رمضان در یاسوج

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۳:۴۵:۱۷
کد خبر: ۵۶۵۵۶۲
قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان ادارات جام رمضان در یاسوج
مسئول کمیته فوتسال کارکنان هیئت ورزش های همگانی استان از قرعه کشی مسابقات فوتسال کارکنان ادارات و نهادهای اجرایی در شهر یاسوج بمناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛آرمان قنبرزاده مسئول کمیته ورزش کارکنان و فوتسال هیئت ورزش های همگانی استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی ورزش و جوانان استان گفت :همانند سال های گذشته  کمیته فوتسال کارکنان هیئت ورزش های همگانی استان اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان نموده است و در این راستا ضمن فراخوان تیم های فوتسال کارکنان ادارات ،مراسم قرعه این مسابقات را برگزار کرد .

قنبرزاده ضمن تقدیر و تشکر از حضورسرپرستان تیم های شرکت کننده فوتسال ادارات در مراسم قرعه کشی این مسابقات افزود: مراسم قرعه کشی این مسابقات  با حضور رئیس هیئت ورزش های همگانی استان و شهرستان بویراحمد و سرپرستان تیم های شرکت کننده در محل سالن امفی تئاتر اداره کل برگزار شد و 28 تیم شرکت کننده در این مسابقات در هفت گروه چهار تیمی حریفان خود را شناختند .

مسئول کمیته فوتسال کارکنان هیئت ورزش های همگانی استان ادامه داد:دور اول این مسابقات بصورت دوره ای برگزار و از هر گروه دو تیم برتر به اضافه دو سوم گروه های هفت گانه راهی دور دوم و حذفی این مسابقات خواهند شد .

این مسئول افزود:دور دوم تا پایانی این مسابقات بصورت حذفی برگزارو در نهایت تیم قهرمان بعنوان نماینده شهر ستان بویراحمد در مسابقات قهرمانی استان حضور خواهد یافت.

آرمان قنبرزاده در پایان از برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان استان در یکی از شهرهای استان خبر داد و بیان داشت :تیم های قهرمان مسابقات فوتسال ادارات جام رمضان شهرستانها در مسابقات قهرمانی استان حضور خواهند یافت و تیم قهرمان در صورت برگزاری مسابقات کشوری راهی این مسابقات خواهد شد .

قنبرزاده در پایان اظهار امیدواری نمود همانند سالهای گذشته شاهد برگزاری خوب و منظم این مسابقات باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز