مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس:

عدم افزایش قیمت واگذاری زمین در ۶۰شهرک صنعتی استان فارس

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۶۵۹۰۰
عدم افزایش قیمت واگذاری زمین در ۶۰شهرک صنعتی استان فارس
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس گفت: در سه ماهه اول امسال قیمت واگذاری زمین در60 شهرک و ناحیه صنعتی استان افزایش نداشته است
به گزارش خبرگزازری برنا از فارس ،مهندس شاهپور قنبری در بازدید از چند طرح سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شیراز  با اشاره به عدم افزایش قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در 60شهرک و ناحیه صنعتی در استان گفت: بجز شهرک صنعتی بزرگ شیراز،قیمت واگذاری زمین در سایر شهرک های صنعتی فارس بر اساس قیمت سال گذشته محاسبه می شود .
وی افزود:این تصمیم بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی فارس و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و  تحقق اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال اتخاذ شده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس منعقد شده است اظهار داشت: از این تعداد تعداد 435 قرارداد در سال گذشته به مساحت 59 هکتاربا سرمایه گذاران منعقد شده است.
قنبری افزود:8درصد از شهرک های صنعتی کشور در استان فارس است که در این شهرک های صنعتی 3456هکتار زمین صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان آماده شده است.
وی بیان کرد :در حال حاضر در تمامی شهرستان های استان با استقرار شهرک ها و نواحی صنعتی  زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز