تجلیل از شاعر انقلابی بروجرد

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۰:۳۴
کد خبر: ۵۶۶۰۲۸
تجلیل از شاعر انقلابی بروجرد
در جلسه انجمن ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد از استاد حمید روزبهانی شاعر انقلابی و جانباز سرافراز جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ در این جلسه که به منظور بزرگداشت مقام شامخ ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد، علی حسین عزیزی مسئول انجمن ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت و جانفشانی ایثارگران و شهدا دانست و اظهار داشت: بر همه ما واجب است که حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و  قدردان زحمات و دلاوری های این عزیزان باشیم.

 استاد حمید روزبهانی نیز ضمن تشکر از بانیان این حرکت فرهنگی  به بیان خاطراتی از زمان انقلاب و جنگ پرداخت و در خصوص دریافت ابلاغ از دست شهید رجایی رئیس جمهور وقت به عنوان اولین مسئول گزینش آموزش و پرورش استان لرستان سخنانی را برای حاضرین در جلسه ایراد نمود . 

در ادامه جلسه اساتید و شاعران حاضر در جلسه سروده های خود را در وصف رشادت و دلاوری های استاد روزبهانی در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی قرائت کردند و در پایان طی مراسمی از ایشان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز