صادق خرازی:

مردم به عملکرد ما رای می‌دهند

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۶:۵۲
کد خبر: ۵۶۶۰۴۴
مردم به عملکرد ما رای می‌دهند
موسس حزب ندای ایرنیان خطاب به منتخبان شورای پنجم شهر مشهد گفت: آغازگر یک تحول در مدیریت شهری باشید.
سید محمد صادق خرازی در ضیافت افطاری که به میزبانی حزب ندای ایرانیان-شاخه خراسان و با حضور منتخبان جدید شورای شهر مشهد در آسایشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد: مرزهای سیاسی امروز ما با مرزهای جغرافیایی یکی نیست، بلکه فراتر از آن است و این امنیت کنونی کشور را مدیونی مجاهدت مردان و زنان این سرزمین هستیم که نباید از یادشان غافل شویم.

وی 29 اردیبهشت را روز بلوغ فکری مردم ایران خواند و گفت: به شما مردم مشهد تبریک می‌گویم که با رای خود توانستید انسان‌های خادم و فرهیخته‌ای را انتخاب کنید.

خرازی خطاب به منتخبان جدید شورای شهر اظهار کرد: شما خادم تمام جغرافیای سیاسی شیعه هستید، شهری بسازید در طراز اندیشه اسلامی، شهری پدید آورید در طراز اندیشه شیعه، شهری درست کنید که مردم دنیای شیعه افتخار کنند به این شهر وارد می‌شوند، مردم به آحاد تفکر اصلاح‌طلبان اعتماد کردند، سعی کنید پاسدار این اعتماد باشید و حقوق مردم را رعایت کنید.

موسس حزب ندای ایرانیان خطاب به اعضای جدید شورای شهر مشهد گفت: شما باید شفافیت را به گونه‌ای در مدیریت خود لحاظ کنید که آغازگر یک تحول در مدیریت شهری باشید، این اولین باری است که این شهر به دست شما سپرده می‌شود، چشم‎های طماع زیادی نشسته‌اند که از شما خرده بگیرند، رمز پیروزی رجزخوانی نیست، رمز پیروزی بزرگواری و گذشت است. سعی کنید با بزرگواری و گذشت حتی کسانی که به شما باور ندارند به شما باور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و با اشاره به عاقبت برخی سیاستمداران افزود: مردم تعهدی نکردند که دوباره به شما رای بدهند، مردم به عملکرد ما رای می‌دهند، اگر درست عمل کنید باقی خواهید ماند و اگر نادرست عمل کنید فانی خواهید شد.

 

 

نظر شما