فرماندار شهرستان خمین :

نرخ طلاق در شهرستان خمین ۲ درصد کاهش پیدا کرد

۱۳۹۶/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۶۶۱۸۰
نرخ طلاق در شهرستان خمین ۲ درصد کاهش پیدا کرد
فرماندار شهرستان خمین در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اظهار داشت : نرخ طلاق در شهرستان خمین 2 درصد کاهش پیدا کرده است .

به گزارش خبر گزاری برنا مرکزی ؛ جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان خمین به ریاست سید مهدی ساداتی فرماندارشهرستان خمین و با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه ابتدا فرماندار شهرستان خمین با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به توسعه فرهنگ در شهرستان ، کسب رتبه برتر شهرستان در حوزه اجتماعی و فرهنگی برای دومین سال متوالی را نتیجه تلاش ، انسجام و همدلی اعضای کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان دانست . وی در ادامه افزود : اگر چه کسب رتبه برتر در حوزه اجتماعی و فرهنگی برای شهرستان یک امتیاز مثبت تلقی می گردد ولی مسوولان شهرستان نباید به این موضوعات دلخوش باشند و باید آسیب شناسی منطقی و علمی در زمینه های اجتماعی و فرهنگی را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند .

سید مهدی ساداتی در ادامه با تاکید بر لزوم تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه حل معضلات اجتماعی منجمله اعتیاد ، طلاق ، فساد و فحشا و... افزود : حل مشکلات اجتماعی شهرستان در گرو تعامل و همکاری اعضای گارگروه اجتماعی و فرهنگی است و همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنند و با استفاده از مولفه های موجود در شهرستان در جهت حل مشکلات اجتماعی و مصونیت بخشی به جامعه ، خانواده و وبویژه قشر جوان قدم بردارند . وی در ادامه افزود : احساس مسئولیت و حساسیت به حل معضلات اجتماعی باید در مسئولان و همه آحاد جامعه ایجاد گردد و تا زمانی که این حساسیت ایجاد نشود کار مثبتی در این زمینه صورت نخواهد گرفت .

فرماندار شهرستان خمین در ادامه با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و لزوم پر کردن اوقات فراغت جوانان افزود : بهترین سرمایه ما جوانان ما هستند و با توجه به تهاجم فرهنگی و هجمه های دشمنان قسم خورده نظام برای انحراف جوانان این مرز و بوم می طلبد که با یک برنامه ریزی درست و پرهیز از موازی کاری با پرکردن اوقات فراغت جوانان بستر لازم برای جلوگیری از گرایش این قشر به سمت ناهنجاریهای اجتماعی فراهم کنیم .

وی در ادامه با اشاره به کاهش نرخ 2 درصدی طلاق در شهرستان خمین اظهار داشت : ازدواج یک سنت الهی است و یکی از عوامل اصلی برای جلوگیری از گرایش جوانان به سوی بی بند وباری و کاهش فساد و فحشا در جامعه ترویج سنت حسنه ازدواج است فلذا همه مسوولان ذیربط باید با تعامل و همدلی شرایط را برای تسهیل امر ازدواج در بین جوانان و هم چنین کاهش پدیده ناپسند طلاق در جامعه فراهم نمایند . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز