استاندار هرمزگان در مراسم تجلیل از فعالان برگزاری انتخابات در استان:

انتخابات ۲۹ اردیبهشت از سالم ترین و شفاف ترین انتخابات برگزار شده در کشور است/این انتخابات در اوج رقابت برگزار شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۷:۲۶:۳۳
کد خبر: ۵۶۶۲۵۹
انتخابات ۲۹ اردیبهشت از سالم ترین و شفاف ترین انتخابات برگزار شده در کشور است/این انتخابات در اوج رقابت برگزار شد
استاندار هرمزگان گفت: انتخابات 29 اردیبهشت از سالم ترین و شفاف ترین و امن ترین انتخابات برگزار شده در طول سال های اخیر در کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در مراسم تجلیل از فعالان برگزاری انتخابات در استان هرمزگان با قدردانی از تلاش های رییس، دبیرخانه و اعضای کمیته های ستاد انتخابات استان هرمزگان برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، عنوان کرد: انتخابات 29 اردیبهشت از سالم ترین و شفاف ترین و امن ترین انتخابات برگزار شده در طول سال های اخیر در کشور به شمار می رود.

وی اضافه کرد: این انتخابات در اوج رقابت و شور برگزار شد و تمامی کسانی که علاقه مند به سرنوشت کشور بودند وارد میدان شدند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: مردم در این انتخابات با حماسه سازی کم نظیر برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق های رای آمدند.

جادری با تاکید بر لزوم بهبود تجهیزات برگزاری انتخابات، تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم در انتخابات بعدی ساعت ها معطل نشوند و تمامی افرادی که پای صندوق حاضر می شوند بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

وی گفت: یکی از پیام های مهم این انتخابات ساختن و ایمن کردن فضای کشور برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که همه باید این پیام را بشنوند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه رای مجدد مردم به دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید وظایف مسئولان را سنگین تر از هر زمانی کرده است، اظهار داشت: دولت اکنون با اعتماد دوباره مردم مدیون آنهاست و باید تمام هم و غم خود را بر ر‌وی رفع مشکلات بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم هرمزگان در این انتخابات بیش از 76 درصد بود که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ های تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار داشت: علی رغم اینکه در استان سه انتخابات همزمان را داشتیم عملکردی خوب و مناسب را شاهد بودیم که با کمترین مشکل رویه های مربوطه اجرایی شد.

بهروز اکرمی ادامه داد: با وجود سختی هایی که این انتخابات نسبت به سایر انتخابات داشت تمامی تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات شفاف و روشن به کار گرفتیم.

وی افزود: رای بیرون آمده از صندوق نشان دهنده اعتماد مجدد مردم استان هرمزگان به مسئولان و د‌ولت تدبیر و امید است که این امر مسئولیت ما را دو صد چندان می کند.

 

 

نظر شما