عزیزپور:

حذف کلنگ زنی های بی مورد موثرترین اقدام دولت تدبیر و امید بود

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۹:۱۳
کد خبر: ۵۶۶۵۰۴
حذف کلنگ زنی های بی مورد موثرترین اقدام دولت تدبیر و امید بود
مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان به خبرنگاران گفت: در ادامه طرح به سازی سالن های ورزشی ، بهسازی خانه کشتی شهرستان خرم آباد به همت اداره کل ورزش و جوانان لرستان در دست اجراست.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان، علی یاور عزیزپور بهسازی سالن های ورزشی استان را یکی از مهمترین اقدامات موثر در حوزه عمرانی ورزش دانست و گفت: استفاده بهینه از داشته ها در راستای اصراف در ورزش است .
وی گفت: اگر ما بتوانیم از داشته های ورزشی به شکل موثر و مفیدی استفاده کنیم کمک شایانی به ورزش و ورزشکاران انجام داده ایم چرا که استفاده بهینه از این سالن ها بهتر از کلنگ زنی های بیهوده و غیر موثر است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان درادامه افزود: حذف کلنگ زنی های بی مورد موثرترین اقدام دولت تدبیر و امید بود که با تلاش فراوان پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار گرفت.
 
علی یاور عزیزپور بااشاره به اینکه هم اکنون این روند ادامه دارد گفت: این روش نیز در استان لرستان در حال اجراست و همت دفتر فنی و همکاران این حوزه برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی به کار گرفته شده است.
 
وی افزود: در کنار این اقدام ، به سازی سالن ها و اماکن ورزشی نیز در حال انجام است .
عزیزپور گفت:به سازی سال های ورزشی مدت یکسال است که به جد در دستور کار دستگاه ورزش و جوانان قرار گرفته است که در جدیدترین اقدام سالن کشتی شهرستان خرم آباد در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان تصریح کرد:این سالن یکی از پر کاربردترین سالن های ورزشی استان است که روزانه پذیرای ورزشکاران زیادی از خرم آباد است.
http://lorestan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/218160/photo_2017-05-31_09-23-14.jpg

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز