معاون اقتصادی استاندار قزوین خبر داد؛

تمدید بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا سقف صد میلیون تومان

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۶۶۵۵۲
تمدید بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا سقف صد میلیون تومان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین از تمدید بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان برای سال 1396 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین با اعلام این خبر گفت: در راستای عملکرد تبصره35 اصلاح قانون بودجه سال95، با موضوع بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان، این قانون برای سال96 تنفیذ و تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در استان قزوین 6بانک شامل بانک های کشاورزی، تجارت، صادرات، ملی، سپه و ملت نسبت به پذیرش بیش از 6هزار و 108 درخواست بخشودگی اقدام کرده اند، تصریح کرد: در حال حاضر چهار الویت تا سقف 25میلیون پذیرش می شود و تا 31خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: با توجه به فرصت اندک باقی مانده و نگاه مثبت دولت درخصوص کمک به اقشاری که این تسهیلات را دریافت نموده اند، از تمامی همشهریان و به ویژه روستاییان که مشمول این طرح می شوند، تقاضا می شود در فرصت باقی مانده با مراجعه به شعب بانک های ذکر شده از مزایای این طرح استفاده کنند.

حبیبی اضافه کرد: فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به اطلاع رسانی لازم به منظور آگاهی بخشی به مردم در مناطق مختلف استان اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز