سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی :

امور اجرای ۸ پرورژه عمرانی ورزشی در سطح استان آغاز گردید

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۲:۴۱
کد خبر: ۵۶۶۶۲۲
امور اجرای ۸ پرورژه عمرانی ورزشی در سطح استان آغاز گردید
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از آغاز امور اجرایی 8 پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛  حقدادی  با اعلام این خبر افزود : با توجه به پیگیری های صورت گرفته از وزارت ورزش و جوانان و همکاری استانداری مرکزی از محل اعتبارات مربوط به سفر پر برکت دولت یازدهم به استان مرکزی اعتباری بالغ بر 49000 میلیون ریال به پروژه های ورزشی استان اختصاص یافته است که عملیات اجرایی آن در سطح شهرستانها و استان آغاز گردید .

 وی تصریح کرد: سالن ورزشی 3000 نفری اراک ، سالن 1000 نفری محلات ، سالن 1000 نفری خمین، سالن های ورزشی روستایی دستجان و غینر و گوار ، سالن ورزشی طبقاتی زرندیه و سالن ورزشی بانوان خنداب از جمله پروژه هایی هستند که روند اجرایی آنها از سرگرفته شده است .

 سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی بیان داشت: در سال 1395 و ابتدای سال جاری مشکلات جهت جذب این اعتبارات وجود داشت که با پیگیریهای انجام شده مشکلات واقف گردید .

وی ادامه داد: با توجه به رای زنی های انجام شده با مسئولین وزارت ورزش و جوانان و حمایت های مدیریت ارشد استان و نمایندگان محترم مجلس ان شا الله در سال 96 بخش اعظمی ار پروژه های عمرانی استان را تکمیل و به بهره بری های جامعه ورزش استان و مردم عزیز خواهیم رساند .

حقدادی اظهار داشت : در این راستا توجه به کیفیت اجرا ، اولویت بندی کارشناسی طرح ها بر اساس نیازهای منطقه ای و نیازهای ورزش همگانی و قهرمانی ، دقت نظر در چگونگی اختصاص اعتبارات به طور جدی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خواهد بود . 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما