همزمان با سراسر کشور و مشارکت اعضای؛

انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین ادامه دارد

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۶۶۶۴۲
انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین ادامه دارد
همزمان با سراسر کشور و مشارکت اعضای انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین به صورت اینترنتی درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین برای تعیین اعضا همزمان با سراسر کشور و مشارکت افراد عضو این خانه که از صبح امروز به صورت اینترنتی آغاز شده همچنان ادامه دارد.

اکبر اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در همین خصوص گفت: امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان به صورت اینترنتی آغاز شده و در حال برگزاری است .وی افزود: رای گیری الکترونیکی آرا در این انتخابات از ساعت 10صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شده است و تا ساعت16 امروز ادامه خواهد داشت.

این مقام مسوول اظهار کرد: فعالان رسانه ای که پیش از این به عضویت خانه مطبوعات درآمده اند می توانند نامزد های مورد نظر خود را از میان کاندیداها انتخاب کنند.

اسکندری نژاد اضافه کرد: در انتخابات هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان قزوین که امسال برای ششمین دوره برگزار می شود 25نفر داوطلب شده اند و در مجموع 111نفر نیز به عنوان عضو مجمع حق رای دارند.

وی تصریح کرد: در این انتخابات در مجموع هفت نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و 2 نفر نیز به عنوان بازرس برای مدت 2سال با رای مستقیم اعضای مجمع انتخاب خواهند شد.

این مقام مسوول ادامه داد: براساس اساسنامه خانه مطبوعات 2نفر مدیر مسئول، سه نفر خبرنگار و یک نفر سرپرست سایت های خبری یا خبرگزاری ها و یک نفر سرپرست روزنامه های کشوری می توانند در هیات مدیره خانه مطبوعات حضور داشته باشند.

اسکندری نژاد تاکید کرد: در انتخابات امسال با توجه به حد نصاب نرسیدن شمار نامزدها در رسته خبرگزاری ها، این بخش منتفی شده و فردی که بیشترین رای را پس از گزینه های تعیین شده برای جایگاه های مذکور به خود اختصاص دهد، به عنوان نفر هفتم هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: امیدواریم نخستین تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی با موفقیت انجام شود و فعالان رسانه ای قزوین از نتایج آن خرسند باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز