نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مسئولان به فکر تب زلزله‌زدگان باشند

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۶۶۶۵۲
مسئولان به فکر تب زلزله‌زدگان باشند
آیت‌الله یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در جلسه ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: افرادی که به بهانه انتخابات به بازدید زلزله‌زدگان رفتند و به آن‌ها وعده دادند، امروز باید به وعده‌هایشان جامه عمل بپوشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، امام‌جمعه بجنورد در ادامه بیان کرد: درحالی‌که در ماه رمضان قرار داریم باید درد زلزله‌زدگان را بیشتر دریابیم و مسئولان استان باید با پویایی بیشتر نسبت به امدادرسانی و حمایت از ایشان اقدام کنند.

وی اشاره کرد: با بازدیدی که اخیراً از مناطق مختلف زلزله‌زده انجام شد، مشاهده شد که اوضاع آن‌ها، اوضاع مناسبی نیست باید مسئولان جهادی‌تر وجدی‌تر نسبت به رفع مشکلات مردم مظلوم زلزله‌زده اقدام کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: در حال حاضر مشکلات امنیتی، زلزله‌زدگان را تهدید می‌کند و باید نیروهای امنیتی نسبت به این مشکل بسیار حساس همت بیشتری داشته باشند.

وی تأکید کرد: مسئولان بجنبند و آرامش را به مردم خسارت‌دیده برگردانند تا زلزله‌زدگان دچار یأس و ناامیدی نشوند.

آیت‌الله یعقوبی بابیان اینکه پس لزره های انتخابات در بین جامعه اسلامی در حال گسترش است و مسئولان فرهنگی باید در این راستا اقدامات جدی‌تری انجام دهند، گفت: آزادی‌هایی که در ایام انتخابات برای مردم بیان شد باید تبیین شود تا مردم دچار اشتباه نشوند.

وی افزود: کسی با آزادی در چارچوب قانون اسلام مخالف نیست و نباید آزادی را با ترویج بی‌بندوباری و فحشا و منکرات اشتباه گرفت.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به «چهارشنبه سفید» که یکی از طراحی‌های دشمنان داخلی و خارجی برای ترویج فساد اخلاقی است، افزود: مسئولان باید با این پدیده غیراخلاقی با جدّیت مبارزه کنند و نباید بگذارند افرادی با هنجارشکنی، فضای جامعه اسلامی را مسموم کنند.

وی بیان کرد: دموکراسی واقعی آن‌طور که باید و شاید در جوامع هضم نشده است و باید بدانند که آزادی به هر قیمت که با موازین اسلام مغایرت دارد موجبات تزلزل جامعه را فراهم خواهد ساخت.

استاد درس خارج فقه حوزه‌های علمیه خراسان شمالی افزود: بانوان مذهبی که فرهنگ پوشش با چادر را برای خود انتخاب کرده‌اند باید جدی‌تر وارد عمل شوند و با ایجاد کمپین‌های دفاع از ارزش‌های حجاب نسبت به جلوگیری از ترویج بی‌بندوباری اقدام نمایند.

وی در ادامه اشاره کرد: اگر معروفات در جامعه برجسته شود، بدون شک منکرات از جامعه خواهند دفت.

آیت‌الله یعقوبی تصریح کرد: برای معضلات اجتماعی باید به دنبال علت‌های آن باشیم و با علت‌ها مبارزه کنیم.

وی در پایان از عوامل اجرایی ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر خواست: یأسی که بعد از انتخابات در دل برخی از مؤمنان و متعهدان به‌نظام ایجادشده را از بین ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز