عضو هیات مدیره شرکت ایرالکو:

ادامه فعالیت های باشگاه به تصویب هیات مدیره رسیده است/ افرادی برای شانه خالی کردن از مسئولیت هیات مدیره را مخالف ورزش جلوه می دهند

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۷:۳۶
کد خبر: ۵۶۶۹۸۵
ادامه فعالیت های باشگاه به تصویب هیات مدیره رسیده است/ افرادی برای شانه خالی کردن از مسئولیت هیات مدیره را مخالف ورزش جلوه می دهند
عضو هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران از حمایت هیات مدیره این شرکت از فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنامرکزی ؛ مجید پورعطار با بیان این مطلب افزود: برخلاف برخی گمانه زنی ها، هیات مدیره شرکت آلومینیوم در یکی از جلسات خود به ادامه فعالیت های باشگاه رای داد و حتی در تماس با سهامداران هماهنگی با آنها نیز در این زمینه صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این بین هیات مدیره تنها تاکید داشته که هزینه های باشگاه محدودتر شود و باشگاه با هزینه کرد کمتر در فصل آتی به کار خود ادامه دهد.

پورعطار در خصوص دیدگاهش نسبت به حمایت ایرالکو از ورزش نیز گفت: در دوران مدیریتی بنده از هیچ حمایتی از ورزش دریغ نکردیم و همواره حامی ورزش بوده و هستم و اکنون نیز ادامه حمایت شرکت از فعالیت های فرهنگی و ورزشی را لازم و ضروری می دانم.

عضو هیات مدیره شرکت ایرالکو در پایان اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد برای باز کردن مسئولیت از گردن خود بحثهایی را در خصوص عدم تمایل هیات مدیره شرکت به حمایت از ورزش مطرح می کنند که دروغ محض بوده و همانطور که گفته شد بخاطر شانه خالی کردن از مسئولیت چنین بحث هایی مطرح می شود.

 

نظر شما