مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد

معافیت مالیاتی درگرو ارایه اظهارنامه در موعد مقرر

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۰:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۰۱۸
معافیت مالیاتی درگرو ارایه اظهارنامه در موعد مقرر
بهره مندی از هر نوع تسهیلات و معافیت های مالیاتی منوط به ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج;مدیرکل امور مالیاتی استان در نشست با شهردار یاسوج با تاکید بر معافیت های مالیاتی درگرو ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرراینکه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) خردادماه است گفت: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

محمدعلی غفاری افزود: در صورتی که صاحبان مشاغل با هر میزان درآمد اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر ارائه نکنند، علاوه بر اینکه مکلف به پرداخت مالیات می باشند مشمول جرایم نیز خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به قانون مالیات های مستقیم مصوب سال 1394 ادامه داد: مودیان محترم مالیاتی به منظور بهره مندی از معافیت مالیاتی برای عملکرد سال 95، حداکثر تا 31 خردادماه سال جاری مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی را ارائه دهند.

شهردار یاسوج نیز در این نشست با اشاره به نقش پرداخت مالیات در تأمین بودجه و شتاب بخشی روند توسعه همه جانبه گفت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به توسعه خدمات و عمران شهرها کمک می‌کند.

محمد علی جاوید افزود: پرداخت بخشی از درآمد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، اصناف و مؤدیان مالیاتی را در توسعه عمرانی شهر سهیم می‌کند.

وی ادامه داد: تأمین اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده می‌تواند به شتاب بخشی اهداف و برنامه‌های در دست اجرا شهرداری کمک کند.

در این نشست که در شهرداری یاسوج برگزار شد، راهکارهای همکاری بیشتر امور مالیاتی و شهرداری یاسوج در زمینه پرداخت مالیات، فعالیت‌های تبلیغاتی و فرهنگ سازی مالیات و امور صدور پروانه‌های ساختمانی مالیاتی بررسی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز