نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی:

موسسه آرمان کمبود نقدینگی ندارد/ دولتشاهی خدمات قابل تقدیری به لرستان ارائه نمود

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ - ۱۲:۳۵:۰۲
کد خبر: ۵۶۷۲۹۰
موسسه آرمان کمبود نقدینگی ندارد/ دولتشاهی خدمات قابل تقدیری به لرستان ارائه نمود
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف بین بانک مرکزی و موسسه آرمان باعث شده حساب‌های این موسسه مسدود شود.

 

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف بین بانک مرکزی و موسسه آرمان باعث شده حساب‌های این موسسه مسدود شود.

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان، محمدرضا ملکشاهی‎راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم به دلیل اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و از حمایت دولتمردان برخوردارند سپرده‌های خود را در موسسات اعتباری قرار دادند.

وی ادامه داد: موسسه آرمان در ابتدا نمایندگی نبوده و بانک مرکزی به دنبال این است که موسساتی از این دست را تجمیع کند، در مجموع بانک مرکزی به دنبال تجمیع آنها و حتی حذف  آنان است.

ملکشاهی راد با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار لرستانی در مجموعه موسسه آرمان در سراسر کشور اشتغال دارند، افزود: فعالیت آرمان پس از کاسپین البرز ایرانیان بوده است و با پیگیری‏‎های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این موسسه کمبود نقدینگی ندارد و حساب کتابش سرجایش است.

نماینده مردم خرم‌ آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اختلاف بین بانک مرکزی و موسسه آرمان باعث شده حساب‌های این موسسه مسدود شود.

وی اضافه کرد: در این بین بانک مرکزی قدرت خود را به رخ موسسات کشید اما متاسفانه مشکلاتی را برای سپرده‌گذاران ایجاد کرد.



ملکشاهی راد افزود:  بانک مرکزی چنانچه می‎خواست فعالیت موسسه آرمان را متوقف کند باید شرایطی را فراهم می‎کرد تا سپرده‌گذاران به پول‏‎های خود برسند.

وی گفت: این عمل بانک مرکزی باعث شده حتی  امنیت سرمایه‌گذاری و سپرده گذاری در بانک‌های دولتی به خطر بیافتد بانک مرکزی باید مسالمت‌آمیز این کار را انجام می‌داد.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس با تاکید براینکه سپرده‌گذاران مطمئن باشند که سپرده‌های آنان سرجایش است، عنوان کرد: روز گذشته در مجلس تذکر شفاهی به وزیر اقتصاد دادیم تا شرایطی ایجاد شود سپرده‎گذاران به سپردههای خود برسند.

ملکشاهی راد یادآور شد: چنانچه مشکلی باشد مجمع نمایندگان استان‏‎های خوزستان، گلستان، البرز، همدان، مرکزی و کرمانشاه ورود پیدا می‎کنند و باقدرت پشت سر مردم هستند.

وی اضافه کرد: یادمان نرود که علی دولتشاه در کنار دیگر سهامداران این موسسه را ایجاد کرده و کار قابل تقدیری کرده که 2000 فرصت شغلی برای بیکاران استان ایجاد کرده است.

ملکشاهی راد گفت: آقای علی دولتشاه  مدتهاست که سمتی در بانک آرمان ندارد و حتی برگه‏‎های استعفایش در چند سال پیش را مشاهده کرده‏‏‏‎ام پس کاری نکنیم که مردم نسبت به او اهانت کنند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تاکنون هیچگونه نگرانی برای پرداختی‌ها نداریم و پیگیر می‎شویم تا هفته آینده به تدریج پرداختی‌ها پرداخت شود.

وی یادآور شد: موسسه آرمان، کاسپین و آرمان البرز ایرانیان در این کشور هستند و تاکنون از این که مسئولین بانک بی اهمیت هستند بی حرمتی به سپرده‎گذاران شده است.

ملکشاهی راد اضافه کرد: آنها ندانسته دارند فضای اجتماعی را خراب می‌کند در حالیکه یکی از مدیران باید با جسارت بیاید و بگویند به متقاضیان که سپرده‎های شما تضمین است.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: امروز بانک مرکزی باید پاسخگو باشد و مجمع نمایندگان هفته آینده نامه‌ای به بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خواهند نوشت که هر چه سریعتر مردم به سپرده‎های خود دسترسی پیدا کنند و از همین از سپرده‎گذارانی که معطل شدند عذرخواهی می‎کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز