مدیر زندان مرکزی قزوین:

حسینیه زندان مرکزی قزوین افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۴:۲۱
کد خبر: ۵۶۷۵۴۹
حسینیه زندان مرکزی قزوین افتتاح شد
مدیر زندان مرکزی قزوین از افتتاح حسینه شهدای مدافع حرم، ویژه کارکنان وسربازان وظیفه زندان مرکزی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمود ترابی مدیر زندان مرکزی قزوین اظهار کرد: باتوجه به اهمیت مسایل فرهنگی و لزوم وجود مکانی برای تقویت باورهای کارکنان و سربازان وظیفه زندان مرکزی قزوین حسینه شهدای مدافع حرم در این زندان افتتاح شد.

ترابی خاطر نشان کرد: با توجه به مستهلک شدن حسینیه زندان مرکزی از شش ماه گذشته تصمیم به بازسازی و مرمت اساسی این مکان مقدس گرفته شد و با یاری خداوند متعال و همت همکاران در اداره فرهنگی و واحد پشتیبانی زندان مرکزی حسینه شهدای مدافع حرم آماده بهره برداری و استفاده کارکنان و سربازان وظیفه قرار گرفت.

مدیر زندان مرکزی در ادامه به تشریح برنامه های اجرا شده دراین مراسم پرداخت و اظهار کرد: مراسم افتتاحیه با حضور مسوولین اداره کل زندان های استان قزوین وجمعی از مسوولین، کارکنان و سربازان وظیفه برگزار و همکاران با قرایت دعای پرفیض زیارت عاشورا فضای حسینیه را متبرک کردند.

وی در پایان گفت: از همه کسانی که در بازسازی و مرمت حسینیه، از هیچ کوششی مضایقه نکردند، تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم همکاران و سربازان عزیز کمال بهره را از این مکان پربرکت که مزین به نام شهدای مدافع حرم می باشد را برده و در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشند.

زندان مرکزی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز