رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد به مردم اطمینان داد؛

نگران آلوده بودن گوشت های تولیدی کشتارگاه مشهد نباشید

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۰:۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۶۷۵۸۵
نگران آلوده بودن گوشت های تولیدی کشتارگاه مشهد نباشید
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد به مردم اطمینان داد: تدابیر بهداشتی بکارگرفته شده در کشتارگاه صنعتی مشهداحتمال آلودگی گوشت وآلایش های این موسسه به تب کریمه کنگو را از بین می برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر محسن انصاری ضمن تشریح چگونگی کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآیند ذبح دام در کشتارگاه صنعتی مشهد عنوان کرد: خوشبختانه موسسه صنعتی گوشت مشهد به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین کشتارگاه صنعتی کشور تمام نکات ایمنی سلامت و مقررات بهداشتی را رعایت می کند.

وی افزود: دقت و کنترل های تعریف شده در تمامی مراحل ذبح و استحصال تا بسته بندی و توزیع  به نحوی است که قبل از مرحله ورود دام به چرخه ذبح و استحصال تمامی احشام توسط متخصص دامپزشکی کنترل بالینی شده و سپس به گاش ها هدایت می شوند.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: پس از مراحل ذبح تمامی قسمت های لاشه اعم از گوشت،کله و پاچه، دل، جگر، قلوه، سیرابی آن توسط متخصصین دامپزشکی دقیقا کنترل شده و درصورت بروز هرگونه آلودگی بلافاصله ازچرخه مصرف مستقیم، خارج می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر نظارت های دقیق توسط متخصصین این کشتارگاه، با طی شدن مراحل پیش سرد برای تمامی اجزای خوراکی دام، احتمال هر گونه آلودگی به بیماری های مشترک دام و انسان جمله تب کریمه کنگو را به حداقل می رساند.

انصاری بیان کرد: مجاوران و زائران امام رضا (ع) مطمئن باشند که تمامی مدیران وپرسنل زحمتکش موسسه صنعتی گوشت مشهد با کمک اداره کل دامپزشکی استان و مرکز بهداشت مشهد، نهایت تلاش خودرا در مورد ارائه گوشتی سالم و صددرصد بهداشتی به کار خواهند برد لذا شهروندان محترم با خیالی آسوده محصولات این موسسه را به مصرف برسانند.

وی با هشدار به عدم استفاده از گوشت های مشکوک و غیر بهداشتی که در برخی نقاط حاشیه شهر و یا داخل شهر عرضه می شود، ادامه داد: با توجه افزایش مصرف در ایام ماه مبارک رمضان تدابیر لازم برای تولید محصولات به اندازه کافی در کشتارگاه اندیشیده شده است و شهروندان باید گوشت مورد نیاز خودرا فقط از مراکز رسمی و مطمئن خریداری کنند.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد همچنین یاد آورشد: تمامی گوشت ها و محصولات و نیز آلایش های جانبی این کشتارگاه با لیبل و هولوگرام ویژه این موسسه تهیه و توزیع می شود، لذا لازم است که مصرف کنندگان عزیز قبل از خرید به علائم مندرج بروی این کالا توجه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز