طی مراسمی با حضور معاون آموزش و پژوهش هلال احمر؛

حسن آصفی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۱:۴۶
کد خبر: ۵۶۷۷۳۶
حسن آصفی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین شد
حسن آصفی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین منصوب و جایگزین حمید ره انجام در این پست شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین با حضور حمید جمال الدینی معاون آموزش و پژوهش فناوری و حمیدرضا دهقان مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و  جمعی از مسئولان برگزار شد و ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله حمید ره انجام رئیس جمعیت هلال احمر قزوین؛ حسن آصفی به سمت سرپرست جدید این جمعیت منصوب گردید.

در این مراسم از خدمات چندین ساله ره انجام تقدیر و مقررشد وی به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی مجامع و امور استانهای جمعیت هلال احمر کشور منصوب  شود.

حسن آصفی سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین در این مراسم که در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد آموزش در این نهاد را بسیار مهم دانست و گفت: این امر را با جدیت در دوره جدید پیگیری خواهیم کرد.

وی  افزود: باید نیازهای جامعه و گروه های مختلف را شناسایی و بر اساس آن برای آموزش برنامه ریزی کنیم و در این راه مشارکت مردم را نیز جلب کنیم.

آصفی گفت: اگر مردم را خوب توجیه کنیم می توانیم به اعتماد سازی کمک کرده و از این ظرفیت هم به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه قزوین نیازمند مرکز جامع توانبخشی است تصریح کرد: ضرورت راه اندازی مرکز جامع توانبخشی در قزوین به خوبی  احساس می شود که امیدواریم با کمک مرکز و نمایندگان و استاندار محترم این مرکز را تاسیس کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز