در استان کهگیلویه و بویراحمد

اعلام زمان و نحوه نام نویسی انتخابات نظام پزشکی

۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۷:۲۰
کد خبر: ۵۶۷۹۲۵
اعلام زمان و نحوه نام نویسی انتخابات نظام پزشکی
زمان و نحوه نام نویسی نامزدهای هیأت مدیره هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛بر اساس اطلاعیه ستاد مرکزی اجرایی این انتخابات که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بدین وسیله به اطلاع کادر پزشکی مشمول ماده ۴ قانون سازمان نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌رساند. هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ۳۰ تیر سال جاری و همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: متقاضیان دارای شرایط نام نویسی در هیأت مدیره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ خرداد سال جاری با توجه به شرایط ذیل و در دست داشتن مدارک لازم به مکان‌های تعیین شده توسط هیأت های اجرایی انتخابات این سه شهرستان مراجعه و نام نویسی کنند. در این اطلاعیه عنوان شده است: شرایط انتخاب شوندگان هیأت مدیره نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به استناد ماده ۲۳ قانون این سازمان شامل تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن فساد اخلاقی و مالی، داشتن حسن شهرت اجتماعی و شغلی در عمل به اجرای اصول پزشکی و رعایت اخلاق و شئون پزشکی، داشتن حسن شهرت در تعهد عملی به احکام دین مبین اسلام و وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن حداقل سه سال سابقه عضویت در نظام پزشکی و عضویت نداشتن در هیأت های نظارت و اجرایی این سازمان است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مدارک لازم برای نام نویسی داوطلبان در هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شامل فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات هر کدام ۲ نسخه، تصویر کارت ملی، ۶ قطعه عکس سه در چهار، تصویر کارت عضویت معتبر در سازمان نظام پزشکی که برابر اصل شده باشد، تکمیل پرسش نامه داوطلبی عضویت در هیأت مدیره و تأییدیه سه سال سابقه عضویت در این سازمان خواهد بود. در پایان این اطلاعیه بیان شده است: محل نام نویسی داوطلبان در شهرستان بویراحمد شامل یاسوج، فلکه استانداری، ساختمان اداری بیمارستان شهید رجایی، در شهرستان کهگیلویه شامل دهدشت، بلوار شهید مذکور پارسی، شبکه بهداشت و درمان، واحد نظارت بر درمان و در شهرستان گچساران نیز شامل مجتمع ادارات، جنب فرمانداری، دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان است.

 

نظر شما