مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

امام خمینی (ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری نقشی بی‌بدیل داشتند

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۱:۵۱
کد خبر: ۵۶۸۲۶۳
امام خمینی (ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری نقشی بی‌بدیل داشتند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امام خمینی (ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی نقشی بی‌بدیل داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ حجت‌الاسلام صفر قربانپور اظهار کرد: امام خمینی (ره) در ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری و تأمین سعادت دنیوی و اخروی نقشی بی‌بدیل داشتند، امروز سرافرازی ملت ایران در عرصه‌‌های مختلف نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حاصل ولایت فقیه است که امام راحل این هدیه ارزشمند را با تلفیق مبانی و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و شرایط روز به ملت ایران ارزانی بخشیدند.

وی با بیان اینکه امام (ره)، بزرگ مردی بودند که برای حمایت از مستضعفین و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستادند، افزود: نقش حضرت امام در اصل ایجاد انقلاب اسلامی و در تثبیت نظام جمهوری اسلامی به عنوان رکنی‌ترین نقش عملیاتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه تمام کارهای حضرت امام بر مبنای اسلام بود و وی مکرر می‌فرمودند که تمام اهداف بر مبنای اسلام است، ادامه داد: همه حرکت‌های امام (ره) با محور اسلام نقش گرفت، اما نقش رهبری و هدایت حضرت امام (ره) بر هیچ کس پوشیده نیست و نظام جمهوری اسلامی بدون امام راحل نظامی ناشناخته است.

حجت الاسلام قربانپور جایگاه امام را شاخصه شناخت انقلابی دانست و ابراز کرد: انقلاب اسلامی به یمن نام مبارک حضرت امام (ره) زنده است و دنیا انقلاب اسلامی را از چهره امام می‌شناسند.

وی اضافه کرد: هدف امام راحل از صدور انقلاب، صدور آرمان نظام جمهوری اسلامی به عالم و به نوعی رساندن پیام جمهوری اسلامی، پیام مقاومت و پیام مبارزه به دنیا بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: هدف از صدور انقلاب نه کشور زدایی است، نه مقابله نظامی و نه جنگ، بلکه دقیقاً نقطه امید ایجاد کردن و الگو گرفتن جهانیان از جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام قربانپور مردم را رکن اصلی بستر اجتماعی در عناصر پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اگر مردم نباشند تحقق آرمان انقلاب اسلامی در عرصه خارجی هیچ است و اجرا نمی‌شوند.

 وی ادامه داد: مردم در عرصه‌های اقتصادی ایستادند و خود را با شرایط وفق دادند تا آرمان انقلاب اسلامی همچنان پیشتاز، پیشرو و در واقع پویا در دنیا مطرح شود؛ به همین منظور امام (ره) اعتماد کامل به مردم داشتند و معتقد بودند که مردم نقش خود را به خوبی انجام می‌دهند و به حق مردم در همه صحنه‌ها حمایتشان را اعلام می‌کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز