معاون اقتصادی استاندار در شورای بانک ها:

مدیران عامل بانک های قزوین در پرداخت تسهیلات تجدیدنظر کنند

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۳:۳۷
کد خبر: ۵۶۸۳۳۵
مدیران عامل بانک های قزوین در پرداخت تسهیلات تجدیدنظر کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: مدیران عامل بانک های قزوین در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی باید تجدید نظر کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه شورای بانک های استان از عملکرد بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به موقع به واحدهای تولیدی دارای مشکل و متقاضی اعلام نارضایتی کرد و از آنها خواست تا تحرک جدیدی را در راستای رونق تولید و تقویت اشتغال آغاز کنند.

حبیبی ادامه داد: مهم ترین هدف دولت رونق تولید و تقویت اشتغال است و مدیران عامل بانک های استان

می بایست به این امر مهم توجه جدی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مهیا نشدن شرایط با سرعت دادن به جلسات مشترک با مدیران عامل واحدهای تولیدی و صنعتی و مدیران عامل بانک ها به بررسی علت عدم اجرای تعهدات بانک ها خواهیم پرداخت.

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به  بانک محور بودن اقتصاد کشور، واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی برای تقویت اشتغال و ادامه روند تولید می بایست از بانک ها تسهیلات دریافت کنند و اگر این امر با کندی مواجه شود به روند تولید و اشتغال صدمه وارد می شود.

حبیبی تصریح کرد: بنابراین مدیران عامل بانک ها همت کرده و بدون وقفه به واحدهای تولیدی که شرایط لازم را دارند تسهیلات کافی پرداخت کنند.

معاون اقتصادی استاندار خطاب به مدیران عامل بانک ها گفت: در حال حاضر در استان قزوین 21واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات می باشند و مدیران بانک های استان این اطمینان را داشته باشند که واحدهای تولیدی که برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند از کانال های مختلف مورد بررسی قرار گرفته اند و شرایط مناسب را دارا هستند.

حبیبی ادامه داد: تعداد 1209واحد تولیدی استان قزوین تاکنون به میزان 1300 میلیارد تسهیلات بانکی دریافت کرده اند و در این خصوص جایگاه استان بین 6 تا 7 است که جای تقدیر دارد ولی این روند هنوز کافی و رضایت بخش نیست و اگر بانک ها با جدیت بیشتری وارد نشوند و همکاری نکنند تولید دچار مشکل می شود.

این مقام مسوول ابراز کرد: بررسی لازم با هماهنگی استانداری، دستگاه های اجرایی و بانک ها صورت گرفته است تا واحدهای تولیدی که رد مصوبه شده اند و یا فرصت کافی را برای مراجعه به بانک نداشته اند اگر دارای مدیریت پویا هستند و در حال حاضر تولید و فروش دارند با بررسی مجدد به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شوند و روند تولید و اشتغال با مشکل مواجه نشود.

در این جلسه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بانکها به واحد های تولیدی متقاضی ارایه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز