فرمانده انتظامی استان قزوین:

باند کلاهبرداری با عتیقه جات تقلبی در بویین زهرا منهدم شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۹:۲۲
کد خبر: ۵۶۸۴۱۲
باند کلاهبرداری با عتیقه جات تقلبی در بویین زهرا منهدم شد
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری با عتیقه جات تقلبی در شهرستان بویین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش ماموران پلیس افرادی که در قالب یک باند نسبت به کلاهبرداری با عتیقه جات تقلبی در شهرستان بویین زهرا اقدام می کردند دستگیر شدند.

وی  در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بویین زهرا با کسب خبر از منابع مردمی و شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه جات قلابی شهروندان را اغفال و کلاهبرداری می کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ هایی از کلاهبرداران بر اساس اظهارات شاکی موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم در استان لرستان شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بویین زهرا ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شدند ولی با اقدامات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشودند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اقرار متهمان در بازجویی های صورت گرفته تصریح کرد: متهمان در مواجه با طعمه های خود با این ترفند که حین حفاری چاه در یکی از استان های جنوبی، عتیقه جات را کشف و شماره آنها را به صورت تصادفی پیدا کرده اند و قصد فروش آن را دارند با افراد قرار معامله گذاشته و از آن ها کلاهبرداری می کردند.

سردار محمودی با بیان اینکه متهمان در یک معامله 700میلیون ریال از شاکی در شهرستان بویین زهرا کلاهبرداری کرده بودند اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز