انتشارات آستان قدس رضوی معرفی می‌کند؛

پرفروش‌ترینهای به‌نشر در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۵:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۴۷۲
پرفروش‌ترینهای به‌نشر در سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران
«چگونه کتاب بخوانیم»، «اصول هیدرولوژی کاربردی» و مجموعه «ترانه‌های کی بود؟ کی بود؟» به ترتیب از پرفروش‌ترینهای به‌نشر در بخشهای بزرگسال، دانشگاهی و کودک و نوجوان در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، به‎‌نشر با حدود 2200 عنوان کتاب در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که 13 تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار شد، حضور داشت.

به‌نشر در این دوره از نمایشگاه 1000 عنوان کتاب در بخش بزرگسال عرضه کرد که «چگونه کتاب بخوانیم» با فروش 51 نسخه پس از کتابهای ادعیه و زیارات، پرفروش‌ترین عنوان بخش بزرگسال بود.

در بخش دانشگاهی نیز انتشارات آستان قدس رضوی با 400 عنوان کتاب حضور داشت که از میان آنها «اصول هیدرولوژی کاربردی» با فروش 20 نسخه پرفروش‌ترین کتاب غرفه دانشگاهی به‌نشر محسوب می‌شود؛ کتابهای «طراحی سیستمهای آبیاری» با 20 نسخه، «هیدرولیک کانالهای باز» با 15 نسخه و «رابطه آب و خاک و گیاه» هم با 15 نسخه نیز از دیگر پرفروش‌های این بخش در نمایشگاه امسال بودند.

در غرفه کودک و نوجوان انتشارات آستان قدس رضوی 800 عنوان کتاب در معرض دید عموم بازیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار گرفت که مجموعه هشت جلدی ترانه‌های «کی بود؟ کی بود؟» با فروش 160 نسخه و کتاب «قصه ما مثل شد» با فروش 146 نسخه از کتابهای پرفروش این غرفه در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

شایان ذکر است امسال هم مانند سالهای گذشته «منتخب ادعیه و زیارات»، «قرآن کریم»(عثمان طه) و «قرآن»(چرم ایرانی) به ترتیب با 108، 84 و 70 نسخه پرفروش‌ترین‌های غرفه بزرگسال انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه سی‌اُم بودند.

علاقه‎مندان به تهیه این کتابها و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاههای سطح شهر مشهد و نمایندگیهای سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا با کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr تماس برقرار کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز