مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۲۷۱میلیارد تومان سرمایه گذاری با اشتغال یکهزار و ۶۱۱ نفر برای شهرستان سلسله

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۰۳:۰۱
کد خبر: ۵۶۸۶۰۶
۲۷۱میلیارد تومان سرمایه گذاری با اشتغال یکهزار و ۶۱۱ نفر برای شهرستان سلسله
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:271 میلیارد تومان سرمایه گذاری با اشتغال یکهزار و 611 نفر برای شهرستان سلسله در این سند پیش بینی شده که باید با هماهنگی دستگاه های اجرایی و تعامل بانک ها در سال جاری محقق شود.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،علی آشتاب روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله در سالن جلسات فرمانداری شهرستان با بیان اینکه برای سند اشتغال سال 96 سه کمیته تولید، سرمایه گذاری و اشتغال تشکیل شده است، افزود: تاکنون کارگروه اشتغال شهرهای خرم آباد و سلسله تشکیل شده و سایر شهرستان ها نیز تشکیل خواهند شد.
وی با اشاره به تولید محور بودن برنامه ها به عنوان وجه تمایز سند اشتغال 96 در مقایسه با سند اشتغال سال گذشته، عنوان کرد: حجم سرمایه گذاری سند اشتغال 96 بالغ بر 64هزار میلیارد ریال است که باید محقق شود.
آشتاب با اشاره به برش شهرستانی سند اشتغال استان و سهم شهرستان سلسله در این سند، تصریح کرد: 271 میلیارد تومان سرمایه گذاری با اشتغال یکهزار و 611 نفر برای شهرستان سلسله در این سند پیش بینی شده که باید با هماهنگی دستگاه های اجرایی و تعامل بانک ها در سال جاری محقق شود.
وی مطابق آخرین آمارهای سه ماهه دوم سال 95، تعداد افراد جویای کار شهرستان سلسله را 6 هزار و 350 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: با تدبیر دولت تدبیر و امید طرح کارورزی با هدف افزایش مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهی و تسهیل جذب در بازار کار کشور نیز ایجاد شده که نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت.
وی افزود: با اجرای طرح کارورزی قابلیت اشتغال دانش آموختگان بیکار افزایش یافته و در نتیجه نرخ بیکاری این قشر در جامعه کاهش و تعداد افراد شاغل تحصیلکرده افزایش می یابد از سوی دیگر، بهره وری بنگاه ارتقا یافته و به موجب آن رقابت پذیری و تولید افزایش می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز