معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۱ خبر داد؛

اجرای ویژه برنامه پایان سال تحصیلی نونهالان خانه کودک فراز در پارک آموزش ترافیک این منطقه

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۴:۳۸
کد خبر: ۵۶۸۷۶۱
اجرای ویژه برنامه پایان سال تحصیلی نونهالان خانه کودک فراز در پارک آموزش ترافیک این منطقه
کادر آموزشی وهنری پارک آموزش ترافیک منطقه21 باتوجه به پایان سال تحصیلیبا همکاری خانه کودک مجموعه شهربانواین منطقه اقدام به برپایی جشن و ویژه برنامه پایان سال نونهالان پیش دبستانی خانه کودک فراز کرد.

به گزارش  خبر گزاری برنا در استان تهران، غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با بیان خبر فوق گفت: در این ویژه برنامه که با حضور دانش آموزان نونهال پیش دبستانی خانه کودک فرازواولیای آنانبه مناسبت پایان دوره پیش دبستانی و ورود به مرحله جدید زندگی برگزار شد،کادر آموزشی وهنری پارک آموزش ترافیک منطقه21 به تعلیم نکات ترافیکی و ایمنی هنگام عبور از خیابان پرداختند.

وی با اشاره به اجرای بخش های متنوع در این ویژه برنامه افزود: برگزاری مسابقه برای بزرگتر ها و کودکان، اجرای نمایش ترافیکیبارویکرداحترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مسابقه شعر خوانی ترافیکی و... از جمله بخشی از عناوین این برنامه شاد و مفرح بود.

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد: نونهالان خانه کودک فراز در پایان این ویژه برنامهتحت نظر کارشناسان مجرب پارک آموزش ترافیک منطقه21بااصول قوانین ومقررات ترافیکی واهمیت مفهوم خط سفیدآشنا شده وبه جمع اعضای"کمپین حمایت از عدم بروزترافیک و رانندگیعاری از سوانح"شدند.

گفتنی است؛ پارک آموزش ترافیک منطقه21 بابرخورداری ازامکانات و تجهیزات ترافیکیمطلوب آماده هرگونه همکاری بامدارس ومراکزآموزشیمنطقه ای و فرامنطقه ای بوده تافرهنگ ایمنی،ترافیک واستفاده ازوسایل حمل و نقل میانجامعه هدف (نوجوانان وجوانان)هر روز بیشتر رواج یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز