با همکاری آستان قدس رضوی؛

«بازارچه نیکوکاری» در مشهد افتتاح می‌شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۶:۴۸
کد خبر: ۵۶۸۹۲۶
«بازارچه نیکوکاری» در مشهد افتتاح می‌شود
به همت آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی «بازارچه مهربانی» در پارک کوهسنگی و پارک ملت مشهد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این 2 بازارچه که با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد، معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی برپا می‌شود، بانوان سرپرست خانوار محصولات تولیدی خود را برای فروش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

این بازارچه‌ها که با هدف حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی برای خانواده‌های بی‌بضاعت برپا می‌شود، فرصت مناسبی برای بازاریابی و فروش محصولات تولید شده توسط شرکت‌کنندگان در این طرح‌های حمایتی است.

این دو بازارچه شامل 73 غرفه می‌شود که 43 غرفه آن در ضلع شرقی پارک کوهسنگی و 30 غرفه آن در ورودی بولوار امامت پارک ملت قرار دارد که هر یک از این غرفه‌ها توسط یکی از بانوان سرپرست خانوار و یا فرزند مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اداره می‌شود.

بازارچه مهربانی در پارک کوهسنگی و پارک ملت ساعت 21 هفدهم خرداد همزمان با دوازدهم ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسئولان و غرفه‌داران این نمایشگاه افتتاح می‌شود و تا پایان ماه مبارک پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

این بازارچه‌ها هر شب از ساعت 19 یعنی یک ساعت مانده به زمان افطار تا ساعت 22 به روی بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

 

نظر شما