استاندار کرمانشاه خبر داد:

دکتر روحانی پس از رمضان برای افتتاح راه آهن به کرمانشاه می آید / پروژه راه آهن با شتاب در حال اجراست

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۶۹۰۲۲
استاندار کرمانشاه از حضور سفر دکتر روحانی پس از ماه مبارک رمضان برای افتتاح پروژه راه آهن کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر رازانی استاندار کرمانشاه و معاون عمرانی استانداری صبح امروز در قالب یک سفر کاری از ایستگاه مرکزی راه آهن بازدید کردند.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید کاری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه ایستگاه راه آهن کرمانشاه در مقایسه با بازدیدی که دو هفته قبل انجام شد از پیشرفت های خوبی برخوردار بوده است.

استاندار کرمانشاه افزود: طی این مدت یک نشست کاری در تهران با معاونت وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و در این جلسه پیرامون تأمین نیازهای اعتباری و مصالح مورد نیاز پروژه مذاکرات خوب و ثمربخشی صورت گرفت و آخرین هماهنگی ها در این زمینه صورت گرفت.

این مقام عالی استان افزود: این پروژه برای تکمیل نیازمند حجم زیادی از تراورس است که با هماهنگی های به عمل آمده هم اکنون تمامی کارخانه های تراورس سازی کشور برای تکمیل این پروژه مشغول تولید هستند و وزارت خانه نیز حمایت های لازم را در این زمینه به عمل می آورد.

دکتر رازانی با اظهار رضایت از روند پیشرفت ایستگاه مرکزی راه آهن کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه عملیات محوطه سازی، تکمیل ساختمان ایستگاه به خوبی در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه با ذکر این نکته که تا فروردین ماه حدود 11 کیلومتر ریل گذاری در مسیر صورت گرفته بود؛ عنوان کرد: میزان ریل گذاری تا کنون به ۶۶ کیلومتر رسیده است که یک پیشرفت خیلی خوب در روند اجرای پروژه محسوب می شود. هم اکنون تنها کمتر از ۴۰ کیلومتر از مسیر باقی مانده که با شتاب در حال انجام است و پس از رمضان به اتمام می رسد.

این مقام عالی استان در ادامه از سفر دکتر روحانی پس از ماه مبارک رمضان به کرمانشاه برای افتتاح پروژه راه آهن خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستورات لازم را برای تکمیل هر چه سریعتر راه آهن کرمانشاه صادر کرده اند و با هماهنگی هایی که با دفتر ریاست جمهوری صورت گرفته و ایشان در ایام پس از ماه مبارک رمضان برای افتتاح راه آهن به کرمانشاه می آیند و جشن ورود قطار به حضور مردم کرمانشاه برگزار می شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه این برنامه کاری کاری یک روزه از پروژه ساماندهی رودخانه قره سو، پروژه موزه منطقه ای کرمانشاه و کتابخانه مرکزی کرمانشاه نیز بازدید میدانی کرد و از نزدیک به بررسی وضعیت این طرح ها پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز