مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب پارک صنعتی لیا آغاز می شود

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۰:۱۷
کد خبر: ۵۶۹۰۳۲
عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب پارک صنعتی لیا  آغاز می شود
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: تا پایان نیمه اول سال جاری عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه پارک صنعتی لیا که در حال حاضر با شهرک صنعتی لیا ادغام شده آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار کرد: بعد از ادغام پارک صنعتی لیا با شهرک صنعتی لیا بلافاصله طراحی احداث تصیفه خانه فاضلاب در این پارک تصویب شد و تا پایان مرداد ماه با انتخاب پیمانکار عملیات اجراییی پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 40میلیارد ریال آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 470واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان قزوین به شبکه فاضلاب متصل هستند افزود: آلودگی های زیست محیطی کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کنترل می شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین توضیح داد: قبل از احداث تصفیه خانه طبق ضوابط شهرک های صنعتی و استانداردهای زیست محیطی دفع پساب واحدهای صنعتی با احداث پیش تصفیه بر عهده خود واحدهای صنعتی می باشد و با احداث تصفیه خانه ها پساب خروجی واحدها به شرطی که به حد استاندارد برسند به شبکه فاضلاب متصل می شوند.

خانپور از احداث دو تصفیه خانه فاضلاب دیگر در سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات اجرایی ساخت دو تصفیه خانه در شهرک های صنعتی خرم دشت و آراسنج با سرمایه گذاری بالغ بر 80میلیارد ریال تا چند ماه آینده شروع می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از پیشرفت فیزیکی 35درصدی فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین با اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال هم خبر داد.

خانپور با اشاره به اخذ گواهینامه ISO 14001 برای پنجمین دوره متوالی برای تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا  ادامه داد: تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا  به عنوان اولین تصفیه خانه فاضلاب دارای این گواهینامه در استان قزوین می باشد.

پیش از این تصفیه خانه فاضلاب شهرکهای صنعتی لیا، فاز اول کاسپین و حیدریه احداث و به بهره برداری رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز